pátek 28. prosince 2012

Bramborový salát


Ingredience
1kg brambor
100g mraženého hrášku
1 velká petržel
1 velká mrkev
4 sladkokyselé okurky
1 velká cibule
1 kelímek sojanézy (200g)
4 lžíce plnotučné hořčice
sůl, pepř

Postup 
Brambory ve slupce uvaříme v osolené vodě. 
V menším hrnci necháme na oleji zesklovatět nakrájenou cibuli a poté ji zalijeme trochou vody. Přidáme trochu láku z okurek, hrášek a na kostičky nakrájenou mrkev a petržel. Vše chvíli povaříme. 
Brambory oloupeme a nakrájíme na kostičky, přidáme zeleninu s trochou láku, okurky nakrájené na kostičky, sojanézu, hořčici, sůl a pepř a pořádně promícháme. 

Poznámky
Pokud jsme líní připravovat zeleninu, koupíme už hotovou směs zeleniny do bramborového salátu.

(Omlouvám se za nekvalitní fotku, ale zapomněla jsem doma zrcadlovku, tak jsem štědrovečerní večeři fotila mobilem. :)

6 komentářů:

  1. a k tomu jsi měla tofu? .. já letos robi v koření na ryby a vloni mrkvové karbanátky..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, marinované tofu v těstíčku :)) Robi jsem ještě nikdy neměla :)

      Vymazat
    2. tak ho někdy vyzkoušej :), já si ho občas kupuju, když už jsem 'přejezená' sojových výrobků..

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Takhle salát dělá moje mamka (jen teda nepoužívá čerstvou zeleninu, ale tu směs a dává normálně majonézu).

      Vymazat
  3. tyjo,nechapu ty velky kusy v salatu,a ze to vidam dost casto..za me daleko lepsi chut a spojeni vsech ingredienci,kdyz se brambory projedou takovymtim tim koleckem na kosticky a mrkev,celer,petrzel,whatever na struhadle na hrubo ci jemno a kysela okurka na jemno.je to snazsi,rychlejsi,prijemnejsi a chutnejsi:]

    OdpovědětVymazat