sobota 30. března 2013

Mandlové mléko


http://www.dewi.cz/mandlove-mleko/

14 komentářů:

  1. prosím ťa a kolko ti z toho vniklo mlieka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No měl by to být cca ten litr, když jsem použila litr vody:)

      Vymazat
  2. mňam! na mandlové mléko mám zálusk už dlouho, díky za pěkné shrnutí postupů. :) jen se trochu bojím, že na tom oddělám mixér. :D kupuješ si někde i už hotové mandlové?

    OdpovědětVymazat
  3. Neměla by jsi zájem udělat článek s informacemi co se týče tvého studia na vysoké škole? :) Moc by mě to zajímalo škola na kterou chodíš mě zajímá a příjde mi, že info z oficiálních stránek mi nic nedalo a nic sem se nedozvěděla..Mohla by jsi napsat svoje poznatky co se ti líbí nebo naopak nelíní na té škole atd. atd. díky :) M. F.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem nedávno ochutnala rýžové mléko a moc mi chutnalo. A když teď ani nemusím hledat návod jak na mandlové mléko, možná ho taky ochutnám!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, děkuju za postupy:) Urcite ho brzo zkusim, porad kupuji ryzove a ono se to celkem prodrazi.. jinak jsem videla i hotove mandlo, myslim v Tescu a jinak ve zdravych vyzivach, ale stalo kolem 60-70Kc, ciz teda za krabici nedam. Tesim se na dalsi clanky a recepty:) K.

    OdpovědětVymazat
  6. keď sme to robili doma, ani sme tie mandle nelúpali a bolo to fajn :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám v plánu ho teď zkusit a právě tím nejpomalejším postupem. :)

    OdpovědětVymazat
  8. A namocene su v ako mnozstve vody? V tom 1l alebo staci menej ked ich aj tak treba zliat ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí méně, jen tak aby byly ponořené :))

      Vymazat
  9. No a zo zvysku ktory zostane, tj. z drte, je uzasny marcipan, staci pridat nejake osladzovatko ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Mnam, super je mandlové mléko do smoothies :)

    OdpovědětVymazat