sobota 23. března 2013

Veganská "svíčková"!


RECEPT NAJDETE NA http://www.dewi.cz/veganska-svickova/

18 komentářů:

  1. To je recept podle veganky, že jo?
    Ale jak na houskový knedlík? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vždycky vezmu několik receptů a z toho si vytvořím ten, co mi vyhovuje :) Od veganky jsem okoukala ten postup s troubou :))
      Knedlík je kupovaný, domácí bude příště :)

      Vymazat
    2. Já právě taky odkoukala postup s troubou :) .
      A kde tedy kupuješ veganský knedlík? Asi sem trdlo, ale ještě sem na něj nenarazila :( .

      Vymazat
    3. Tyjo hele je to něco jako Coop..nevím, jak se to jmenuje, ale máme ten obchod u nás na sídlišti :) Tak zkus nějaký podobný malý krámek, v supermarketech nehledej, tam sem taky nenašla.

      Vymazat
    4. Ok, zkusím, děkuju moc :) .

      Vymazat
    5. recept na veganský knedlík zde, ale co ty kvasnice? http://soucitne.cz/recepty/prilohy/houskove-knedliky-vegan

      Vymazat
    6. recept na veganský knedlík je zde... ale co ty kvanisnice?http://soucitne.cz/recepty/prilohy/houskove-knedliky-vegan

      Vymazat
  2. A pak, že vegani žijí jen ze vzduchu trávy! xD Sice kvůli odlišné kultuře česká jídla moc nemívám, ale tohle vypadá moc chutně, musím to zkusit x) Btw. Asi se na mne přenesla Tvá láska k mrkvovému dortu, nedávno jsem jej pekla a nic lepšího jsem nejedla! ^^ Původně byl jen k snídani, ale nedalo se mu odolat, takže dezert po obědě a sladká tečka večer xD

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé, děkuji za recept! Zrovna zítra rodinka chystá svíčkovou a já se chtěla dát do hledání vege svíčkovky, no už nemusím, vyskočila mi tvoje a vypadá výborně ;))

    OdpovědětVymazat
  4. pečená svíčková ?? a ten knedlík je veganskej ?? O.o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš, že bych si koupila neveganský knedlík?...

      Vymazat
    2. ja myslim ze klidne jo :D par nevegan veci uz si nam tu v receptech ukazala :)

      Vymazat
    3. Jako třeba?:) Ten knedlík byl veganský..

      Vymazat
  5. máš teda recept na vegan knedlik

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Místo mléka sojové mléko, Einsteine.

      Vegan knedlíky jsem tedy neviděl jako hotovku, podle mně si vymýšlíš.

      Vymazat
    2. To, že si to neviděl, neznamená, že to není...
      Strašně si vymýšlím -> http://s698.photobucket.com/user/Dewiiik/media/4d4d911e-df53-4cb3-b5e1-e74432b86159.jpg.html Idiote.

      Vymazat
  6. Můžu to dělat i z ovesné smetany a rýžového mléka? Sója mi moc nevyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě :)) Taky někdy dám ovesnou, jindy zas sójovu smetanu, podle toho, co mám doma :)

      Vymazat