neděle 18. srpna 2013

Ovesná kaše



ČLÁNEK NAJDETE NA http://www.dewi.cz/obilne-kase/

46 komentářů:

  1. S jablkami a jahodami ♥ Jahody som nemala už riadne dlho :) Mňam ♥

    OdpovědětVymazat
  2. miluju ovesné kaše!:) dám pouze vařit mléko, pak nasypu vločky a pak to, po čem chci aby chutnala:D
    jen je zalít jsem ještě nezkoušela )

    OdpovědětVymazat
  3. Ovesná kaše je moje silná stránka!
    Souhlasím s tím mlékem, když ho nemám, dostanu dříve hlad
    Mám jí několikrát do týdne.. s mákem, s čokoládou, se skořicí, s čímkoliv!
    A k tomu samozřejmě ovoce a hlavně ARAŠÍDOVÉ MÁSLO! Bez toho si tu snídani skoro ani nedokážu představit :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju jí <3 ano :D nejradši si jí dávám s banánem a burákovým máslem a s nějakými semínky či oříšky :) Já jí tedy připravuji tak, že přes noc namočím vločky do vody a dám do ledničky a ráno ohřeji v mikrovlnce :)

    OdpovědětVymazat
  5. už mě to období přešlo, ale občas si jí zase udělám :) nejlepší je jí prostě uvařit v rendlíku, ikdyž to trvá nejdéle :)

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju ovesnou kaši! Já ji vařím podle toho prvního způsobu, jen instantní zalívám horkou vodou.

    OdpovědětVymazat
  7. Mně to teda vůbec nechutná:( Raději zůstanu u krupicové:D

    OdpovědětVymazat
  8. mňam!! vypadá to výborně! také jsem kašovitá a ráno bez kaše si dokáži jen těžko představit! :D :) nejraději mám, když si nechám přes noc odstát vločky s vanilkovým sojovým mlíkem, ráno rozmixuji ještě s vodou , ohřeji a pak tam dám skořci, rozinky a jablko, to prostě miluju!paw

    OdpovědětVymazat
  9. nikdy jsem si domácí ovesnou kaši nedělala, ale nevypadá to tak moc složitě, tak bych to taky mohla někdy zkusit :) láká mě to arašídové máslo, musí to chutnat opravdu moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já většinou kaši připravuju třetím způsobem, akorát si ji ráno jenom ohřeju, mám ji ráda teplou :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ovesnou kaši zbožňuju nadevšecko, kdybych si měla vybrat jedno jídlo které budu jíst pořád dokola bude to ovesná kaše! :D Připravuji ji tak, že dám vařit 100 ml mléka a 200 ml vody, poté přidám 60g vloček a vařím kolem 3-4 minut. Rozmixuji do hladka, osladím přidám oříšky a někdy i jahody :) Pěkné fotky, už teď se těším na snídani! Kdybych jen mohla už usnout!! :D

    OdpovědětVymazat
  12. To jsou krasavice! Já vařím prvním způsobem, do vroucí vody (z mléka nevařím) nasypu vločky. A nejoblíbenější varianta jsou asi hoodně rozvařené vločky (aby nebyl vidět jejich tvar), se skořicí a rozmačkaným banánem. A pak taky ovesná s ananasem a čokoládou, to je pohádka :)

    OdpovědětVymazat
  13. Miluju jí! :) Mléko 1:1 s vodou nebo samotnou vodu a přelité mlékem nebo kakaem, to je dobrota! :) Ochucuji také, ale čistá ovesná kaše má taky něco do sebe...:)

    OdpovědětVymazat
  14. Na studeno, alebo na teplo :)
    Na studeno : predpripravujem večer
    Na teplo: Všetko zmiešam a chvíľku povarím (to je ale sk§r zimná verzia)

    OdpovědětVymazat
  15. Kaše miluju, nejde je nemilovat :) Připravuju je úplně stejně, jen používám kraví mléko :) Jen z vody jsem ji zkoušela jednou, ale moc mi nechutnala a skutečně tolik nezasytí, což nemám ráda. Po ránu miluju hezky plné bříško :D :))

    OdpovědětVymazat
  16. Kaše miluju! Ovesné většinou nechávám přes noc, jinak s jáhlovou jsou top :3

    OdpovědětVymazat
  17. Ach si mi narobila chute :) Ja si dávam väčšinou ovsené vločky s jogurtom iba ale myslím , že to vyskúšam :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  18. Poslední dobou jsem si zvykla na první způsob, sladím datlovým sirupem a přidám banán + kakao, mňamka! :)
    btw: mňamozní fotky! :D

    OdpovědětVymazat
  19. Na ovesnou kaši nedám dopustit :) nedávno jsem si koupila ovesné mléko, a z toho mi to chutná nejvíc, je takové nasládlé, tak ani není potřeba doslazovat (a když to říkám já, tak to už je co říct, protože na sladké jsem hodně:D). No a když se přidá ještě lžička burákového máslíčka, tak jsem v ráji! :D
    nejčastěji ji dělám podle toho prvního způsobu, takhle poctivě (s láskou:D) uvařená mi chutná nejvíc

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, také se snažím přestat používat mikrovlnku. Chci se tě zeptat, jak to řešíš, když máš věci, které se na plotýnce prostě ohřát nedají? Třeba těstoviny se zeleninou, rizoto, hrozně se mi to vždycky chytá, fakt mám pocit, že něco bez té mikrovlnky vůbec nejde. Budu se teď stěhovat a do nového bytu už mikrovlnku moc nechci,ale bojim se,že si zničim všechny hrnce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já si teď vařím většinou na jeden den, jen třeba přílohu si uvařím na několik dní a tu pak přihodím do směsi, kde se mi prohřeje, takže s tímhle problém nemám :) Ale pokud budu mít někdy navařeno něco, co nelze v hrnci ohřát, pak použiji mikrovlnku :)

      Vymazat
    2. ja mikrovlnku nemam a take veci ako rizoto alebo cestoviny si hrejem na masle na panvici :)

      Vymazat
  21. Ovesné kaše miluju, bohužel se mi nikdy žádná nepovedla :(

    OdpovědětVymazat
  22. Miluju kaši! Dělám si i jáhlovou nebo pohankovou, zkusila sem už i krupicovou (díky za tip na tu špaldovou krupici!! :) ). Všechny miluju :) . Dělám to vždycky tak, že si dám vařit hrneček sójového mléka do kastrůlku, nakrájím do něj na kolečka banán, přisypu vločky, skořici, špetku soli, míchám do zhoustnutí, naliju na hlubokej talíř, posypu semínkama, oříškama... a papám... ááách! Už aby bylo ráno! :D

    OdpovědětVymazat
  23. Škoda toho vaření :) Nejlepší je namočit vločky přes noc. Neničí se :) Pak jen případně přihřát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto jsem přešla k třetímu způsobu ;) Ani nepřihřívám :))

      Vymazat
    2. ako sa pritom ničia?

      Vymazat
  24. Já mám kaše ráda, ale vždycky jsem měla radši ke snídani nějaké musli s jogurtem a ovocem, což se při veganství změnilo.. ty drahé jogurty, že.. :D

    OdpovědětVymazat
  25. Já si připravuju ovesnou kaši tak, že dám vločky nedjřív trochu opražit na sucho na pánvi (dokud nezačnou vonět) a pak přidávám mlíko, dokud se neutvoří pořádná kašovitá konzistence. Občas do toho ještě rovnou přimíchám čokoládu nebo skořici. Na konci samozřejmě přidám ovoce a oříšky.

    OdpovědětVymazat
  26. Už jsem docela překašovitáá, takže kaši mám tak 1 až 2x týdně :) Podle toho, jak mam napečeno a co nakoupeno :)
    A prosim tě, chci se zeptat, obyč kypřící prášek do pečiva není vegan? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  27. Jaké poměry? 1:1? (myslím vločky:tekutině)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to nijak neodměřuji...dám podle toho, jak kaši chci - jestli víc tekutou, nebo fakt kašovitou :) zkus to, nejdřív dej méně tekutiny (přilít můžeš vždy) a uvidíš :)

      Vymazat
  28. Já miluju ovesné kaše. Dělám si ji většinou podle třetího způsobu. Je to nejrychlejší :)

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Ve zdravé výživě prodávají mleté vločky s klíčky - stačí je zalít teplou vodou, promíchat a za minutu je hotovo :) je to fajn hlavně pokud máte ráno málo času a chcete teplou snídani a slyšela jsem že jsou i zdravější než obyč vločky :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj, ty jsi četla Idiota, že? O čem to vlastně je? Bavila tě ta knížka hodně? Možná bych si taky přečetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, hlavní osou knihu je příběh knížete Myškina, který se vrací ze Švýcar, kde se léčil z duševní nemoci do Ruska, všichni mu říkají, že je idiot, ale přitom on je ze všech těch lidí nejlepší člověk. Skončí to dost smutně, je to skvělá kniha, doporučuju :)

      Vymazat
  31. http://www.super.cz/199468-anorekticka-eliska-buckova-je-porad-vyzabla-denne-dre-v-posilovne-a-ukazala-nam-svaly.html
    líbí se ti její postava? nepřijdou ti třeba ty ruce moc hubené nebo je to podle tebe ok?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když ještě trochu zamaká, tak bude perfektní :) Lepší jak ta vyžle, co byla předtím :))

      Vymazat
  32. U mě vede už 2.rokem způsob č.2 :) Studená verze mi nějak nejede, netuším proč a za celou tu dobu jsem se ještě neodhodila lenost, že bych si ji uvařila klasicky v kastrůlku. Podle mě to na chuti nic nezmění.

    OdpovědětVymazat
  33. co jsem se naučila jíst k snídani ovesnou kaši tak na ni nedám dopustit... nejraději ji mám tepolou (přes noc namočím do vody a dovařím s mlékem, takže taky většinou 50:100:100 vločeky/voda/mléko v g)přidávám si do ní kokos nebo mletý mák a strouhané jablko... tak nějak si to dochucuji podle ročního období))) nevím proč) léto - převážně kokos a čerstvé ovoce třeba banán), podzim - převážně mletý mák a kousek ovoce, v zimě skořice a mleté oříšky, jablka nebo sušené ovoce a na jaře používám převážně semínka a čerstvé ovoce

    OdpovědětVymazat
  34. Já osobně dělám ten třetí, ale nenechávám to přes noc. Vždy to zaliju horkou vodou a čekám až to zhoustne. Kolikrát ji jím i samotnou a ničím ji nedochucuji. Chutná mi i samotná. Nikdy jsem ji moc nemusela, ale teď na ni nedám dopustit! :)

    http://stolemywings.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  35. Když ji délám tím způsobem, že jí nechám odstát přes noc má být tekutina i tak horká? Nestačí ji zalít studenou a ráno popřípadě ohřát? :)

    OdpovědětVymazat
  36. Milujem ovsenú kašu, už dlho si ju robím na raňajky.... preferujem varenie na sporáku, ale väčšinou som na intráku a tak kratšie trvá príprava v mikrovlnke :/ .... najobľúbenejšia kombinácia je vločky, mlieko, veeeľa škorice a na dosladenie med alebo rozmačkaný banán :) .... alebo keď varím vločky vo vode, tak stačí, že tam pridám jogurt :) + ovocíčko

    OdpovědětVymazat
  37. Snídám každý den, večer zaiji studenou vodou, přidám mandle + avokádový nebo jiný sirup a nechám celou noc stát. Ráno jen promíchám, případně přídám čerstvé ovoce a výborná zdravá snídaně je na světě :-)

    OdpovědětVymazat