pondělí 12. srpna 2013

Ovesné lívance



RECEPT NA http://www.dewi.cz/ovesne-livance/

41 komentářů:

  1. Mňaaaaam, už sa teším, keď to zajtra vyskúšam, vyzerajú perfektne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné jsou, moc se povedly a úplně se mi sbíhají sliny :D
    Už dlouho plánuju lívanečky nebo palačinky, ale vylepšila jsem svou přípravu kaší a teď po ránu nechci nic jiného, než tyhle ve vylepšené verzi :D
    Takže jedině si dát sladký oběd v podobě těhlech tvých krasavců :)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadají moc dobře :) ovesné lívanečky si taky občas dělám, ale bohužel zdaleka ne tak krásné, jako máš ty:D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty vypadají skvěle! Určitě je někdy zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Porce? Jen jedna? ;-D Každopádně palec nahoru!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to na fotkách je jedna porce (půl hrníčku je asi 50 g vloček, to není tolik) a byla to má odpo svačinka :D

      Vymazat
  6. vypadají nádherně :) a mají perfektní tvar!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Dewi, ty jsi si smazala ASK?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ano, smazala. Pokud má někdo pro mě otázku, může se mi ozvat sem na blog, na fb nebo na mail dewii@seznam.cz. Ask možná časem obnovím.

      Vymazat
  8. Dnes jsem dělala k obědu^^
    Dělala jsem je na pánvičce a ze začátku mi dost trvalo než jsem přišla na techniku obracení aby se nerozpadaly -_- navíc byly příšerně mastné..
    ale jinak je jedla celá rodina (masožravci) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se s nima prala ráno ke snídani a nakonec letěly do koše :( I když jsem dala na pánev olej jako klasicky, tak né a né prostě z pánve nešly obrátit. Tak jsem na to neměla nervy. Příště se mi snad povedou :D

      Vymazat
    2. presne, mela jsem to stejne, nechtely se udelat a porad se rozpadaly, myslim, ze tomu testu neco chybi!! :s

      Vymazat
  9. Škoda, že jsi zrušila svůj ask:( dozvěděla jsem se tam občas dost věcí, co mě ani nenapadly ohledně veganství atd. třeba tahle holka mi celkem trhá žíly - http://ask.fm/tericookie/answer/60566041142 .. tvrdí, jak je vegan a přitom kupuje oblečení z vlny, testované značky .. hlavně, že bude hubená :/
    Víc Dewi >^^<

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to mrzí kvůli těm, co chtěli poradit co se týče veganství, kosmetiky apod., ale poslední dny jsem dostávala dost trapných nebo urážlivých otázek a vážně teď nemám dostatek sil na to se s nimi vyrovnat. Jak říkám, časem ho snad obnovím, ale teď na to fakt nemám..

      Vymazat
  10. Tak ty jsou poedené :) Já dnes dělala cizrnové, ale tyhle vypadají taky skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  11. nevím jak vám, ale mě se nepovedly...byly moc tekuté a nešly otočit, pak byly spálené a vevnitř syrové:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušely je podle mě ještě dvě slečny a oboum se povedly https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/1006316_569243189789247_624776094_n.jpg tak nevím =/ já je dělala už 3x a taky se vždy podařily.

      Vymazat
    2. také se mi vůbec nepovedly...hrozně se lepily....

      Vymazat
  12. ty se ti teda povedly !:) hned bych si je dala :)

    OdpovědětVymazat
  13. Sem moc ráda, že jsem objevila tvůj blog. Určitě si lívance zkusím udělat! :-)

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Ty máš takovou tu pánvičku na lívance? Že je máš tak pěkně vytvarované.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A smím vědět, jak docílíš takového tvaru?

      Vymazat
    2. Já nevím, prostě to opatrně naliji na pánvičku a oni sami vytvořili takový tvar!:D

      Vymazat
    3. To jsou mi ale vychované lívance. (:

      Vymazat
  15. Včera jsem je zkoušela, ale moc mi nechutnali, tak jsem si je nechala na dnešek a dnes k snídani byli výborné. Nechápu tu rychlou změnu.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tím, že jsi je nechala do rána odstát.

      Vymazat
  16. Mňam! Pred chvíľou som ich dorobila a už nie sú. :D :D Chutí to geniálne. :-) Ja som síce robila z pohankových vločiek (ovsené nemôžem), ale bolo to dokonalé. Práve som si pridala ďalšie jedlo na zoznam jedál, ktoré na raňajky smiem a budem ho pravidelne robiť. :-) Ďakujem.

    OdpovědětVymazat
  17. Už jednou jsem vločkové lívance zkoušela, ale s jiným receptem, ale po dnešku nedělám jiný než tento! Výborné! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Můžu se zeptat?:-) Ty jsi to smažila normálně na oleji?:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Mně se teda taky povedly a byly super - lehké, šťavnaté... Naservírovala jsem je i své konvenčně se stravující mamince a jen se po nich zaprášilo. ;-) A taky mám zkušenost, že druhý den ráno byly luxusní. Takže díky moc! Lucka

    OdpovědětVymazat
  20. Můžu se zeptat zda by šly uděělat i z vody?

    OdpovědětVymazat