pátek 4. dubna 2014

Veganská míchaná vajíčka z tofu



RECEPT NAJDETE NA http://www.dewi.cz/michana-vajicka-z-tofu/

17 komentářů:

  1. Dělám je stejně, akorát bez černého soli.
    Ze silken tofu jsem je ještě nedělala.. Je to o hodně jiné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky ještě nezkoušela:) myslím, že v případě vajíček je zbytečné používat silken tofu (přece jen je dražší, tak ho radši schovat na tvaroh třeba :)).

      Vymazat
  2. Zrovna včera jsem dostala chuť na míchaná vajíčka, tofu jim asi přidá ještě lepší rozměr, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný recept, z tofu jsem ho již také zkoušela, sokonce i z uzeného, které chutnalo ještě lépe, poslední dobou ale dělávám už jen ze samotných sójových bobů (+ tedy koření a zbytek), rozmixuji je a chutná to vůbec snad nejlépe! Doporučuji také zkusit ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty fotky jsou naprosto dokonalé, čisté a barevné :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si jednou dělala míchané vajíčka z tofu, ale vůbec mi to nechutnalo :D Je pravda, že jsem to dělala bez černé soli, zato jsem tam měla navíc papriku, žampiony a hořčičné semínka... až seberu odvahu zkusit to znovu, tak zkusím tvůj recept! :)

    OdpovědětVymazat
  6. To jo, ty fotky sou docela pěkný.. nebo takový barevnější, hezký.. fotíš pořád tím svým fotákem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)) furt fotím tím samým foťákem :) jen se snažím zlepšovat :)

      Vymazat
  7. Ahoj, chtěla jsem se zeptat jestli je nutné do tohoto receptu přidat droždí a jestli ano, můžu použít normální droždí z obchodu? Díky předem za odpověd. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to droždí je tam na dochucení a je nutné dávat lahůdkové, ne klasické :)

      Vymazat
  8. Diky za recept, nejsem vegan, ale pomerne cerstvy alergik na vejce a hodne mi chybi, takze jsem ochotna zkusit cokoli a fakt dobry. Nedavala jsem kurkumu, drozdi jsem dala dve lzicky a myslim, ze staci, jo a delala jsem na masle :-) Ale verim, ze veganskemu stravnikovi budou chutnat i s nejakym kvalitnim oljem.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, vypadá to chutně. Mohu se zeptat, jaké značky je ten celozrnný chléb, případně kde jsi ho koupila?

    OdpovědětVymazat
  10. Díky Dewii, Tvůj blog mi hodně pomáhá při mých začátcích s veganstvím..mohu říci, že to bylo to nejlepší rozhodnutí jaké jsem udělala :)

    OdpovědětVymazat