středa 14. května 2014

Tofu tvaroh


RECEPT NAJDETE NA http://www.dewi.cz/tofu-tvaroh/ 

24 komentářů:

  1. Máš to tak krásně nafocené,že by sis mohla napsat kuchařku.:) Tofu někdy musím zkusit, když může nahradit maso nebo sýr, tak by mě fakt zajímalo jak to chutná:D

    OdpovědětVymazat
  2. Tofu tvaroh chci zkusit už hrozně dlouho, vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle musím vyzkoušet, hned zítra běžím pro tofu :))

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá nádherně a teď, jak začíná sezónní ovoce, tak si ho začnu taky dělat! :)

    OdpovědětVymazat
  5. tohle miluju - dělám si doma jen mix tofu, banánu + kapku nějakého sladidla a dávám si to třeba do vloček..poslední dobou můj favorit na snídaně..mňamka!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Mnaam, super recept! :3 Doufam ze bude clanek o sach. vlnach, netrpelive ho ocekavam :D

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý!! Mám klienty vegany, takže díky za ty tvoje úžasný recepty :)

    OdpovědětVymazat
  8. vyskúšam aj keď niesom vegan, tofu milujem a nasladko som ho ešte nemala.. škoda že už nechodíš na ask, chýbaš nám tam :)

    OdpovědětVymazat
  9. To vypadá lákavě, jsi šikovná :))

    OdpovědětVymazat
  10. Tenhle tvaroh teď vídám snad všude♥... a tak pláču, že mi odešel tyčový mixér a stolní se s tofu nemá moc rád.

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to skvěle :) S jahodama to musí být moc dobré :)

    OdpovědětVymazat
  12. to musím vyzkoušet, do palačinek to musí být perfektní. Nebo na lívanečky....a wafle....mmmmm :D

    OdpovědětVymazat
  13. A pak, že vegani jí pouze "trávu".:D Musím uznat, že vaše jídla vypadají a určitě i chutnají mnohem lépe než ta naše..:)

    http://ilushintheworld.blog.cz/1405/sobota-17-5

    OdpovědětVymazat
  14. Nevíte prosím,kolik to může mít sacharidů?

    OdpovědětVymazat
  15. Ja som to skusila urobiť s tofu zeleninovým+sojove mlieko+ ryžový proteín a skoro som sa dogrcala :( chutí mi to ako staré ponožky s maltou :( čo robím zle?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co robíš zle? Vždyť si udělala úplně něco jiného než popsaný tvaroh :D :))

      Vymazat
  16. Nejde to udělat tak abych z toho tvarohu měla kostku v celku a ne krém ?

    OdpovědětVymazat
  17. Mas super recepty !

    OdpovědětVymazat
  18. šlo by požít i jako pomazánka normálně na chelbík ne? :) nebo jen tak véča se zeleninou...
    ale musím vyzkoušet... zahnat své bílkoviny cravings :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem to na sladkém domácím chlebíku a bylo to fajn :)

      Vymazat
  19. super recept. Prosim, sdilej to dal http://www.petice24.com/konec_medvdich_farem

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj tak jsem vyzkoušela ke snídani rozmixovat banán a navrh jsem si dala hrušku + maková semínka. Sladit tím pádem nebylo vůbec třeba. Tak myslím, že mám dalšího vítěze na potréninkovou dopolední sváču!

    OdpovědětVymazat