středa 25. června 2014

Domácí raw vegan "snickers" tyčinky



RECEPT NAJDETE NA http://www.dewi.cz/snickers/

14 komentářů:

  1. Zrovna včera jsem přemýšlela, co si koupit ve zdravé výživě, aby mi to připomnělo chuť snickers :D Jak já miluju tvůj blog a tvé recepty! :)

    OdpovědětVymazat
  2. No to vypadá krásně... :) hele a fakt to i chutí připomíná tu snickersku? :) Já je dřív taky úplně milovala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já snickersku neměla ani nepamatuju, tak nemůžu moc soudit :) Ale ten karamel se tak netáhne jako ten u snickersky co si tak pamatuji..plus je tady menší vrstva čokolády, ale to se dá napravit a obalit tyčinku několikrát. Zkus to a sama uvidíš :) Pro mě je to nejlepší čoko tyčinka jakou jsem kdy měla! :))

      Vymazat
  3. Vypadají fantasticky, hned bych ochutnala, bohužel mi doma schází suroviny k tomu potřebné, a vzhledem k jejich pořizovací ceně si je asi jentak nekoupím, ale nezbývá, než tiše závidět:)) Musí být báááječné!

    OdpovědětVymazat
  4. Božinku ty vypadají uplně nejlíp! Co nejdřív zkusím. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Čím by se dal nahradit kokosový olej, když ho teď nemám po ruce ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raw čoko poleva jde ještě z kakaového másla, nebo jedině rozehřát koupenou raw čokoládu ze zdravé výživy :)

      Vymazat
  6. Ještě dotaz, můžu je skladovat kdekoliv, nebo v lednici, popř. jak dlouho ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je měla v lednici, aby byly trochu tuhé, tak mi chutnaly víc :) A týden je tam můžeš mít určitě, klidně i déle - nemá se tam co zkazit :))

      Vymazat
  7. Focení? :) budou nějaké nové fotečky? :3

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, chtěla bych se zeptat - jak dlouho ti vydrží otevřené to mandlové máslo? Přece jen to balení je 1 kg, a to se nesní hned, tak si říkám, jestli se nebude kazit, a jak dlouho může být otevřené.. Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, jak přesně dlouho vydrží to nevím, páč i kilovka se dá zlikvidovat rychle :D Ale vydrží to dlouho, je to stejný jako obyčejný oříšky :)

      Vymazat
  9. Ty jsou dokonalé. Všechno mé jídlo najednou přijde nudné. :D

    OdpovědětVymazat