pátek 15. srpna 2014

Mrkvový dort


Recept: 

http://www.dewi.cz/mrkvovy-dort/

17 komentářů:

  1. vypadá suprově, já už jsem jednou zkoušela ten tvůj předtím mrkvový a byl taky moc dobrý ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dělám téměř totožný, jen s víc oříšky a nepolévám. Občas ho dám do formy na chlebíček nebo bábovku, a pak krájím na plátky :) Musím říct, že je to jeden z mých nejoblíbenějších "dezertů".

    OdpovědětVymazat
  3. Na mrkvový dort se chystám už hrozně dlouho!!! Tenhle mě utvrdil v tom, že ho jednou prostě musím upéct!! Povedl se ti! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je super, Dewi!! V nové kuchyni vyzkousim !! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Dělám jiný mrkvový dort, ale tenhle vypadá ještě líp! Si ho udělám na svátek :D

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, vypadá výborně. To budu muset vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  7. Na mrkváč nedám dopustit! Stejně jako na mrkvové lívance ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Ten teda je! Vypadá opravdu lákavě :-) vždycky jsem takový dort chtěla vyzkoušet, ale zatím jsem si netroufla.. Ale až se někdy časem odvážím, asi se inspiruji u Tebe :-)

    OdpovědětVymazat
  9. tak už si ho vychutnávám s odpolední kávou! :) strašně dobrý, super recept

    OdpovědětVymazat
  10. Dlouho se na něj chystám, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  11. rozdil oproti minulemu dortu je pouze v jabl. pyre,takze tenhle je o trosku min vlacny?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vláčný až až, ten předchozí byl až mokrý, teď už umím trochu lépe péct :D

      Vymazat
  12. Je hrozně výborný!!! Celé rodině chutná. Jen jsem neměla ovesnou mouku, tak jsem k té špaldové frkla žitnou, kterou jsem doma našla, ale ono to asi nebude mít nějaký velký vliv. Fakt super recept, budu péct často :)

    OdpovědětVymazat
  13. Příští víkend máme rodinnou oslavu, tak ho upeču a doufám, že se mi povede, vypadá moc dobře! :)

    OdpovědětVymazat