sobota 4. října 2014

Kokosové kari


RECEPT NAJDETE NA http://www.dewi.cz/kokosove-kari/

13 komentářů:

  1. ktere kokosove mleko doporucis?

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to super :3
    kdy bude novy random? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Z kokosového mléka jsem zatím nikdy nic nevařila a hrozně mě to láká. Příjemně si mě na to navnadila .)

    OdpovědětVymazat
  4. Super! Zítra udělám na obídek miláčkovi :D Jinak už máš ode mě hlas na blogerce :) Jsi první člověk, co jsem kdy hlasovala někam. Máš opravdu skvělý blog, i když tě neznám, moc si tě vážím. A to nemluvím o tom, že jsi taky Karolína :D

    OdpovědětVymazat
  5. To musím určitě zkusit, děkuji za další úžasný recept! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já kari taky miluju, nejvíce mi chutná dýňové :) ale v kombinaci s tempehem jsem kari vůbec nezkoušela! Děkuji za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  7. halo halo..recept úžasný, ale Dewii, kdeže máme random?? :-( :-( :-(

    OdpovědětVymazat
  8. Na randomy už se asi nehraje.. však říkala, že chce menší změny nebo tak něco. Už to není, co to tu bývalo..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ačkoli nerada, musím souhlasit :/

      Vymazat
  9. tak už konečně vím, na co použiju tu osamělou plechovku kokosového! ))

    OdpovědětVymazat