neděle 14. prosince 2014

Slepovaná datlová kolečka


RECEPT NAJDETE NA 
http://www.dewi.cz/datlove-cukrovi/


13 komentářů:

  1. ehm ehm mi slinky vybehli!

    www.donnaiveh.com

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam to musí být výborný!
    A nejvíc mě samozřejmě zaujala oříšková náplň :D

    OdpovědětVymazat
  3. už se těším, až budu mít čas na pečení!
    vypadají super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty vypadají teda výborně!
    Hned bych si je udělala, ale nějak mě zastrašila ta spousta ingrediencí na kolečka..:D
    Fit Maddie

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá dokonale! Datle mám strašně ráda..

    OdpovědětVymazat
  6. Nemám rostlinný tuk...co použít místo toho?olivový olej by šel?
    .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš, jen to asi bude jiné množství než je napsáno u tuku :)

      Vymazat
    2. A myslíš více nebo méně?

      Vymazat
    3. Dej nejdřív méně a dle potřeby přidávej :)

      Vymazat
  7. Tak jsem je vyzkoušela, jsou výborný, slepila jsem je kešu máslem a moje linecký se může jít zahrabat :P

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj, myslíš, že by šlo použít i mouku pohankovou nebo žitnou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, myslím, že určitě, jen bude asi třeba jiné množství tekutin :)

      Vymazat