pondělí 23. července 2012

Fluff Fest 2012

Znáte to, jak dlouho plánujete akci a hrozně se na ní těšíte (asi tak od té doby, co jste z té samé akce před rokem odjeli) a ono se pak všechno posere?
Já jo.


Vyjeli jsme ve čtvrtek navečer, postavili stany, popili, dali si tofu burgera a šli na kutě. 
V pátek ráno jsme se s přítelem probudili s rozepnutým stanem. Přítelovo mobil, peněženka, Visine kapky, moje taška s kosmetikou a prášky - všechno bylo pryč. Známé okradli o vařič, benzín a peníze. 
Policajti nám řekli, že jim okradení lidé volají už od čtyř od rána. A takhle se tam okrádalo každý den. Až v neděli ráno chytli lidi, co měli stany vedle nás, Poláka, který se je snažil okrást. Tak uvidíme, jestli to byl i náš zloděj (podle mě jich tam bylo víc). 

Skupin jsme tenhle rok moc neviděli, furt nám to nějak nevycházelo (pochoďák pro známé na vlakáč, zařizování nové kosmetiky a Visine kapek, výslech, ...) a v neděli jsme navíc odjížděli dost brzo.
Celkově se mi letošní Fluff líbil z těch třech na kterých jsem už byla nejmíň. Ani jsem si toho moc nekoupila - jen dvě tašky a tílko Wolf Down (nejlepší z celého festivalu ♥).
Ale jako plus tam bylo letos nejlepší jídlo (vážně nechápu, jaktože jsem přibrala po těch všech tofu burgerech jen kilo) :D


Omlouvám se za svůj ubrečený obličej na několika fotkách, ale trochu mě ta krádež vzala... :)
















  



  


+ pár too drunk to fuck fotek od známých pro zasmání :D


zombie v lese :D








+ some instagram pics

balíme:)

  

  


gyros se seitanem a hot dog, nom nom ♥

nejlepší polštářky!:D


7 komentářů:

  1. No to poteší, mňa by asi namieste porazilo a šla by som prehľadávať stany že kto to bol :D. Plánuješ ísť aj na Wlesefest? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéj, tak to nezávidím, lidi jsou fakt strašný hovada :-/ Ale i tak to vypadá, že jste si to fest užili :D
    Ten nápis We speak English na tý výloze mě dostává :D

    OdpovědětVymazat
  3. Achjo, to je fakt na prd :( ... Každopádně sem tě na Fluffu ale zahlídla a myslela sem si, že si to ty!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně?:) Tak snad sis Fluff užila lépe než já ;)

      Vymazat
    2. Jj, mně se tam fakt líbilo snad všechno :) . A jídla sem taky snědla mraky :D (ale ještě sem se nevážila :D ) .

      Vymazat
  4. Letos to bylo obecně divný - počasí, kapely, zvuk ... A sice nás nikdo neokradl, ale i tak byla crew značně v rozkladu :) Tak snad to bude příští rok lepší

    OdpovědětVymazat