neděle 8. července 2012

My Body Mods

Piercing
První piercing jsem si nechala píchnout ve 13ti letech. Původně jsem chtěla piercing do jazyka, ale máma mi povolila jen pupík. Tak jsem si nechala píchnout pupík.
Na obličej mi nic nechtěla dlouho dovolit, takže jsem se zaměřila na tělo. Pokračovala jsem s pupíkem a dvakrát za sebou (poprvé mi piercingy začaly vyrůstat) jsem si nechala píchnout pupík ve spodní části a to hned dva piercingy vedle sebe - původně jsem chtěla dokonce hvězdičku z piercingů okolo celého pupíku (díky bohu, že k tomu nikdy nedošlo - už tak mám pěkně rozpíchané břicho). 
Poté jsem si nadělila ozdůbku mezi prsa - sternum. Ten mi bohužel asi po roce začal vyrůstat a musela jsem ho vyndat. Jizvu mám po něm moc krásnou.

vlevo sternum, vpravo trojpiercing v pupíku
Dále jsem si píchla smiley, ret, septum a propíchala si uši (i chrupavku - pěkně hnusně to křupne :D). A jedna slečna z Plzně mi píchla jazyk, bradavku a vertical hood. 

domácí píchání septumu 
V 17ti mi máma konečně dovolila piercing na obličej (píchání septumu a rtu bylo natajno a brzo jsem oboje vyndala). Vždycky jsem si strašně přála snakebites, ale jelikož mi dovolila jen jeden piercing, tak jsem si dala medusu. 
O rok později jsem z ní dostala o povolení o septum, který je mým zatím posledním piercingem. 
Přála bych si vyndat medusu i septum a píchnout si cheeky, ale bojím se ďolíčků a jizev po nich. Takže spíš zůstanu u toho, co mám :)

Piercingy, co jsem měla: 2x spodní část pupíku, sternum, smiley, ret, 3x piercing v levém uchu, 1x piercing v pravém uchu 

Piercingy, co stále mám: septum, medusa, (klasický) pupík, bradavka, vertical hood


Roztahování uší
Roztahovat uši jsem začala v polovině 15ti let. Během půl roku jsem roztáhla na 16mm. Pak ale zasáhla maminka, která mi dovolila medusu pod podmínkou stáhnutí uší.
Znova roztahovat mi rodiče dovolili teprve asi dva měsíce dozadu. Momentálně jsem na 22mm v levém uchu a 20mm v pravém. Konečná velikost by mělo být 24 mm.
EDIT (28.6.2013): Momentálně mám v uchu 26 mm a čekám až mi přijdou plugy 28 mm. 



Tetování
Trvalo mi přes dva roky přemluvit mámu k tomu, abych se mohla dát tetovat. Taťka s tetováním neměl problém - sám má jedno na zádech. Máma ale tetování vyloženě nesnáší. Pokaždé mi řekne, že tohle je už mé poslední nebo že mě vydědí :D

Na první tetování (netopýři na nártech) jsem šla v 17ti. Motiv jsem měla vymyšlený celkem dlouho (resp. ty dva roky, co jsem na to přemlouvala mamku:D). Tetovala mi ho slečna, která se teprve zaučuje a na tetování je to poznat no. Těším se na opravu. 


O necelý rok později jsem si nechala napsat na zápěstí "It can´t rain all the time" z Vrány. 


A v prosinci roku 2011 mi přibylo tetování na stehno, na jehož dodělávce jsem byla před měsícem. Dlouho jsem si přála tetování spojené s mým tátou, protože je to ten nejúžasnější člověk jakého znám a nejlepší táta jakého si můžu přát. 


EDIT
V únoru 2013 jsem si konečně nechala vytetovat klec s ptáčky. Tenhle motiv jsem měla v hlavě už nějaký ten pátek, jen jsem furt nevěděla kam s ním :)


15 komentářů:

  1. Skvelý článok :) mala si skoro všetky pierce ktoré som chcela aj ja :D, zostala som len pri septume a nostrilke, ale medusa bola mojim snom :)
    Dosť odvážna keď si robila septum natajno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mým snem byly vždy snakebites :) Zrovna septum jde na tajno hezky - stačí ho pak schovávat do nosu :):D

      Vymazat
  2. the "dad tattoo" lookes so awesome ... love it :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pecka, jsem netušila, že máš tolik piercingů, pěkná sbírka :) A ty cheeky bych si být tebou fakt nedávala, mít pak dva ďolíky od jizviček na tvářích, nic moc :D Medusa ti fakt sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dlouho jsem přemýšlela nad snakebite, ale v oblasti okolo rtů se mi snadno dělají jizvičky i po "neviditelným" akne, naštěstí mě piercing dávno přešel a nijak zvláště mě neirituje. :) Ucho ti závidím, já už si snad rok a půl roztahuju ucho a mám ho jen na 8 mm - jsem děsně líná úpéct si roztahovák, a pak to tak dopadá... :D A tetování máš skvělý, hozně se mi líbí to na zápěstí, hlavně významově. Pro mě tetování musí něco znamenat, mít k němu určitý vztah a teprve pak něco natetovat. Já chci tetování už od 15cti, ale teprve teď ve dvaceti jsem si vymyslela to pravý... Na podzim (ať zbytečně na slunci nebledne) mu dám jasnou podobu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. To tetování miluji :3 :)) tvůj blog už sleduji tak dlouho že si tě bez některých pírsingů a modrých vlásků neumím představit :))

    http://carol-in-e.blogspot.cz/2012/07/summer-2012-leto-leto.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  6. mužu se zeptaat ,co řikala mama na to ,že tetování máš spojené s tátou a s ní ne?:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ohh to na tom stehně je úžasný !

    OdpovědětVymazat
  8. Bolel tě septum hodně?

    OdpovědětVymazat
  9. No ja by som si nic neprepichla sama, na to nie som odvazna a prepichnut si chrupavku ? Auuuuuu :D

    OdpovědětVymazat
  10. Kde si prosím ťa zohnala ten nahrdelník na prvej fotke? :o Ja taký už dlho hľadám ale bez výsledku.. :D

    OdpovědětVymazat