čtvrtek 7. května 2015

Vegan na talíři IV. + nové tetování

Zdravím!
Včera jsem měla volno, tak jsem natočila svůj další jídelníček, tentokrát i s krátkým povídáním o novém tetování. Svůj momentální výživový plán jsem si opravdu zamilovala - jím si jako královna (dle přítele jsem spíše pažravka :D), 2000 kalorií a 300 g sacharidů denně a hubnu (což trochu vyvrací mé neustálé kecy o tom, jak mám straaašně zpomalený metabolismus :D). Od konce března jsem měla mít od trenérky naplánovanou menší redukci (jakože přípravu na léto), ale vykašlala jsem se na to, radši dál přidávala na jídle, hlídala jsem si stravu sama a nakonec do těch bikin budu moct i tak! :D Jsem ráda, že jsem si konečně našla stravu, co na mě funguje, jak chci. Už mám dokonce nižší váhu než po sacharidových vlnách, kdy jsem žila jen na tofu a zelenině! Teď si jedu každý den kašičky, lívance, kopu ovoce, příloh, šťávy,...prostě všechno, co tak miluju a mám s tím lepší výsledky. No to chcete prostě! :D

Po dlouhé době jsem si udělala dýňovou omáčku a je to fakt bájo. Pokud jste jí ještě nikdy neochutnali, tak to koukejte napravit :) Rýžové chlebíčky nasladko se u mě teď naopak objevují celkem často - ráda jimi plním poslední volná makra a mooc ráda si je dávám s novými džemy od Meridianu, hlavně ten borůvkový je vynikající (taky už je celá sklenička pryč :D). Na čem si momentálně ujíždíte v jídle vy? :)



Snídaně
Ovesná kaše s rýžovým proteinem, mandlovým mlékem, banánem, borůvkami a kakaovými boby

Oběd 
Rýže s dýňovou omáčkou, cizrnou a uzeným tofu

Svačina
Rýžovo-pohankové chlebíčky (4 ks) s džemem z červených pomerančů, proteinovým krémem, kešu máslem a banánem

Svačina II.
Mrkvová šťáva

Večeře
Zeleninový salát s tahini zálivkou a naklíčenou pohankou

1979 kcal - 319 g S - 34 g T - 101 g B - 31 g vlákniny



Protein, džem, tahini: bioden.cz
Kešu máslo: nu3tion.cz
Mandlové mléko, lahůdkové droždí: prodejna Country life 

38 komentářů:

  1. Myslím, že bych ochutnala. Vypadá to velmi lákavě.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta změna jídelníčku-to jsi postupně přidávala kcal? Kolik kcal za jakou dobu vždycky?
    Jinak moc pěkné video, ten oběd bych si hned dala! Až se mi dostane do ruky dýně, snad si na tohle vzpomenu a udělám z ní také něco jiného, než pečené hranolky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, přidávala :) a 50-100 kcal vždycky dle subjektivního pocitu. Díky! :)

      Vymazat
  3. Mňam! já tě chci domů :D Můžu mít dotaz? jak vůbec vznikla tvoje přezdívka? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,počítáš prosímtě na kalorickétabulky.cz nebo na my fitness pal?

    OdpovědětVymazat
  5. Pouzivas drozdi se sladem, nebo bez?

    OdpovědětVymazat
  6. Odkiaľ objednávaš/Kde kupuješ stéviu? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Proc pouzivas kupovane mandlove mleko a ne domaci?

    OdpovědětVymazat
  8. Prosíííím ten song? Jinak jsi táák roztomilá :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Don Diablo & Matt Nash - Starlight (Could You Be Mine) (Collin McLoughlin Remix) a díky :))

      Vymazat
  9. to tetování je naprosto krásný! sama na sebe bych si to představit nedokázala, já mám "trapně" nápis na předloktí a malé srdíčko na zápěstí :D ale tobě to moc sluší, fakt je to moc pěkný ;)
    a jídelníček taky super !!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Škoda, že tam na tu rýži není recept, vypadá to fakt chutně, ale nemám tušení, jak to uvařit, aby to vypadalo takhle hezky! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen uvaříš dýni, rozmixuješ s proteinem a kořením a přidáš rýži a cizrnu :))

      Vymazat
  11. Tetování je pecka, moc tě v tomhle obdivuji a jsem zvedavá,až bude hotové celé! Jinak to droždí, obdivuji tě i v tom, že si nasypeš jen tolik maličko, já jsem si ho totiž zamilovala i samotné^^ (Jo,jsem čuník:D) a jím ho na posezení, sáček mi zatím nikdy nevydržel déle než 2 dny O.o :D Ale díky ceně si tuhle nálož nemůžu moc často kupovat, vzhledem k tomu, že ho sním klidně samotné jak "chipsy" u telky :DD
    A videjko je super, jinak Tahini používáš jaké prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) No do omáčky klidně nasypu půlku sáčku :D
      Tahini: http://www.bioden.cz/produkt.php?nazev=Organic%20light%20tahini

      Vymazat
  12. Ahoj, zajímal by mě tvůj postoj k banánům. Sleduju, že máš docela spotřebu. Kupuješ fair trade banány? (http://www.rozvojovka.cz/clanky/1208-jak-se-zije-na-bananovych-plantazich.htm)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, pár jich týdně spořádám no :) teď už ale začíná být bohatší nabídka ovoce, tak sahám po jiných druzích. A ne, nekupuji.

      Vymazat
  13. Já jsem teda těžce proti tetování ale zajímá mě zda chceš být potetovaná celá?

    OdpovědětVymazat
  14. A není to do zdravého jídelníčku málo tuků? Jen dotaz .. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám nastaveno 44 g, tenhle den mi zrovna vyšlo nějak méně no :))

      Vymazat
  15. Super video! :) Mám je hrozně ráda a přijdou mi vhod, když se snažím omezit konzumaci masa a mléčných výrobků :) a těším se na to tetování!

    OdpovědětVymazat
  16. To si fakt musíš vážit i kolik banánu dáš do kaše? A zbytek vyhodíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, dám ho tam celý, vážím jen abych věděla kolik zapsat do tabulek

      Vymazat
  17. Miluju tyto tvoje videa, díky za inspiraci... jsem těhotná veganka, ale trápí mě dost nechutenství a moc nevím, jak ho překonat :( tvoje videa aspoň trochu pomáhají, díky moc :) držím palce a těším se na tvou knihu! Eliška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na začátku těhotenství je prý nechutenství normální :) Jsem ráda, že ti videa pomáhají!

      Vymazat
  18. Nejvíc bych si dala ten oběd.. a k tomu večeři. :D

    OdpovědětVymazat
  19. Tetovanie je krásne, svedčí ti. Jedálniček na 1, toto je správny príklad mladyým slečnám, nebáť sa sacharidov a jesť dostatočne. Podľa foto sa mi zdáš dokonca chudšia ako si bola. Teším sa na ďalšie články, super by bol nejaký o tvojom tréningu :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Mňam vypadá to mooc dobře :)
    Jsi mojí motivací :P

    OdpovědětVymazat
  21. Proč jíš tak málo tuku?
    Jinak z 319 g sacharidů mám radost, to je konečně trochu normální... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jím, jak mi to vyhovuje, radši mám více sacharidů a méně tuků :) Ale jak už jsem psala, normálně mívám víc tuku než v tento den.

      Vymazat