pondělí 26. listopadu 2012

Dokumenty, filmy a videa



19 komentářů:

  1. zajímavé :) děkuju za tipy, už stahuju :)

    OdpovědětVymazat
  2. doporučuju tenhle ještě http://www.youtube.com/watch?v=XAaoG7fOLA8

    OdpovědětVymazat
  3. Ze všech filmů jsem viděla nejspíš jediný a to s tím MCdonaldem .. je to docela husté a dost mě to přesvědčilo.

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny pohádky jsem viděla, tak stahuju Super Size Me a pak stáhnu Fast Food Nation a Fat, Sick & Nearly Dead. Dík za tip. :)

    OdpovědětVymazat
  5. A co takhle Pan Včelka? :D

    OdpovědětVymazat
  6. kouknu na "Super size me" ... ostatní radši nechým být, jinak to zas prořvu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tady víc dokumentů, které jsou spíše zaměřeny na zdraví, takže u nich nebudeš brečet :) Doporučuju hlavně Forks over knives nebo Léčba rakoviny zevnitř :)

      Vymazat
  7. Tak včera jsme koukali na Super Size Me a dneska maraton pokračuje s Fast Food Nation :)Plánujem to vidět všechno, docela se divím a jsem moc ráda, že to zajímá i přítele. Jinak včera to bylo snad poprvé co jsme neusnuli u filmu! Děkujem za inspiraci :) Věřím, že nakonec by se alespoň masa mohl vzdát :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na konci FFN nic nejez radši :) Myslím, že když mu pustíš Earthlings nebo tu přednášku Garyho, tak na maso změní názor :) Nebo pro mě tyhle dva dokumenty/filmy byli nejsilnější...přítel ani nedokázal Earthlings zkouknout, viděl asi 5 min a museli jsme to vypnout.
      Většina těch ostatních filmů je spíše o zdraví (Food inc, Fat, sick and nearly dead, atd.) a to chlapa nejspíš nepřesvědčí - nebo aspoň Kubu zdravotní stránka veganství nijak nezajímá :)

      Vymazat
    2. Btw. v FFN hraje Avril :D

      Vymazat
  8. To je super, že někdo takhle šíří "osvětu" mezi mladé....já osobně poznala, že i jeden film může změnit život. Už kdysi jsem přemýšlela nad vegeteriánstvím (veganství mi tenkrát připadalo jako "strašně moc",takové ty obvyklé předsudky jako že vegani skoro nic nejí atd,protože jsem o tom nic nevěděla) a když jsem viděla Eartlings,celý jsem ho probrečela,sytděla jsem se za to,že jsem člověk a jím taky maso (mléčné výrobky,vejce,atd.) a konečně jsem se rozhodla. Celý den jsem strávila zjišťováním informací a v podstatě jsem přešla na veganství téměř ze dne na den. V podstatě jsem měla něco živočišného jen první týden,než mi přišly tablety s B12 a potom jsem hned přešla na veganství. Teď jsem veganka asi něco přeš půl roku,a bylo to mé nejlepší rozhodnutí vůbec. Užívám si každé jídlo a cítím se úžasně uvolněně v přítomnosti všech druhů zvířat (už nemám výčitky,jako když jsem byla masožravec a viděla jsem ve výběhu krávy). F.

    OdpovědětVymazat
  9. Kromě 2 (které již stahuji!:D) jsem viděla asi všechny. Ještě myslím, že tu není jeden, který by se sem také hodil jmenuje se "Zátoka" (The Cove) - bohužel o smutné brutalitě a zabíjení delfínu v zátoce..moc hezky dělaný-skutečný, ale strašlivě pravidivý:(.....

    OdpovědětVymazat
  10. A co třeba ještě "Happy Feet" ? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak těch pohádek je určitě ještě více, tohle jsem jen našla na netu :))

      Vymazat
  11. Co si myslíš o tomto videu?

    https://www.facebook.com/photo.php?v=10151996962217499&set=vb.199701427498&type=2&theate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hah, to je skvělý!:) Obdiv chlápkovi, že se nebojí :)

      Vymazat
  12. A co Vegucated? Neviděla jsem, ale mám to stažené :) Jen nikde nejsou titulky a jsem líná na to koukat v originále :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Též jsem neviděla a v seznamu není, protože k tomu zatím nejsou titulky :)

      Vymazat