čtvrtek 22. března 2012

Červená čočka s rajčaty


Ingredience
červená čočka, rajčata, cibulka, česnek, chilli koření, sůl, petrželka

Postup
Čočku propláchneme studenou vodou. Rajčata nakrájíme na malé kostičky (možnost spařit je a oloupat) a cibulku nahrubo.
Čočku zalijeme vodou a vaříme do změknutí cca 8 - 10 minut.
Na malém množství oleje osmažíme cibulku, přidáme nakrájená rajčata, podlijeme vodou a povaříme. Přidáme česnekový granulát (pokud nejsme líní loupat, tak obyčejný česnek), chilli koření a uvařenou čočku. Nakonec přidáme nasekanou petrželku a můžeme podávat :))

10 komentářů:

  1. o tom sem ještě neslyšela :)) ále nevypadá to špatně nejspíš to zkusím :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o červené čočce? je fakt moc dobrá, plus je rychleji hotová než normální čočka:)

      Vymazat
  2. Dneska jsem tenhle recept vyzkoušela, jen místo chilli jsem dala kari a byla to mňamka :))

    OdpovědětVymazat
  3. mňam, miluju červenou čočku! dneska jsem narazila na tvůj blog a musím říct, že mě dost zaujal:)

    OdpovědětVymazat
  4. Práve som si uvarila na obed a bolo to VYNIKAJÚCE! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super, tak už vím, co bude zítra na oběd. :)
    Díky za recept!

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu výborné, všem doporučuji =) Použila jsem teda kari.

    OdpovědětVymazat
  7. Super!!!Jen jsem to ještě potunila nakrájenou mrkví a červenou paprikou;-)

    OdpovědětVymazat
  8. vařila jsem již několikrát... rychlé a výborné :-)

    OdpovědětVymazat