neděle 16. března 2014

RAW kokosovo-meruňkové kuličky



Ingredience (okolo 28 kuliček)
Kuličky
300 g sušených meruněk (1 a 1/2 hrnku)
150 g strouhaného kokosu (2 hrnky)
100 g mandlí (1 hrnek)
30 ml kokosového oleje (1 a 1/2 lžíce)

Na obalení
strouhaný kokos

Postup
Sušené meruňky namočíme na minimálně 4 hodiny do vody.
Ve stolním mixéru na jemno rozmixujeme mandle a strouhaný kokos. Z meruněk slijeme vodu a přihodíme je do mixéru, přidáme kokosový olej a vše mixujeme dokud nevznikne tvárná "hmota". Z té poté tvoříme menší kuličky, které obalíme ve strouhaném kokosu.

Poznámky
Pro ty, co nemají váhu jsem uvedla i hrníčkové poměry s tím, že jsem použila hrnek o objemu 200 ml.
Pokud chcete kuličky méně tučné, můžete místo části mandlí (popřípadě místo části kokosu) dát namočenou pohanku, nebo ovesné vločky (v případě ovesných vloček ale kuličky již nebudou vitariánské). S přítelem jsme došli k tomu, že by kuličky byly ještě lepší, kdyby uvnitř každé byla celá mandle.

21 komentářů:

  1. Mňam, připomíná mi to vánoční cukroví:) Asi se do nich v týdnu pustím! :) Jinak, meruňky si měla nesiřené?

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně miluju raw mrkvovo-datlové koule, takže tyhle určitě hned vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají nádherně, takhle si představuji správnou bonboniéru :) :D

    OdpovědětVymazat
  4. mm, to vypadá fakt skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzerajú úchvatne :)) momentálne zbieram zdravé recepty (hlavne tie sladké:D) takže vďaka za tip

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to vyborne. Az budu mit příležitost, určitě to zkusím! :3

    OdpovědětVymazat
  7. Tento recept už jsem dříve našla u Výpečků:
    http://www.vypecky.com/2013/10/koko-kulicky.html

    OdpovědětVymazat
  8. No tak ty vypadají uplně výborně !!

    OdpovědětVymazat
  9. Mňam ♥ Takéto podobné sme minule tiež robili :)

    OdpovědětVymazat
  10. Všetky tieto raw vecičky sú neskutočné delikatesy :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to úplně nádherně, musí to být strašně dobré :)

    OdpovědětVymazat
  12. manm, tak to bych si dala hned :)

    OdpovědětVymazat
  13. Super nápad! Určite vyskúšam pri nejakej príležitosti :) Myslím, že každý hosť bude nadšenýý!
    LIPSTICK JUNGLE BLOG

    OdpovědětVymazat
  14. Jo! Tak tohle jsem dělala asi před dvěma měsíci, jen to bylo bez kokosu. Prostě jsem měla doma meruňky a tak co s nima. Umíchala jsem to s mandlema a bylo. Jen jsem nám víc dopřála a přisladila agávovým sirupem. Až mě to překvapilo jak to bylo výborný :-). Smíchat co dům dá a je to :-). Cikupka

    OdpovědětVymazat
  15. Nejsou špatné...ale polovinu jsem jich vyhodila. 30 kuliček prostě sníst nedokážu..doporučuji dělat z poloviční dávky. Mě by stačila jedna kulička ke kávě a dost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty seš asi dobrá číča, komu to cpeš ?

      Vymazat
  16. Vypadají skvěle. Raw kuličky taky často plácám. :)
    Zajímalo by mě, jaké jsi použila meruňky? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z dumpsteru jsem měla nějaké z Billy v takovém oranžovém obalu :) značku už bohužel nevím

      Vymazat