středa 9. května 2012

Outfit


 



baseballová bunda: New Yorker
triko a náramek: Drop Dead Clothing
kalhoty: Terranova
boty: vietnamci z Rokycan (původně jsem šla koupit holínky, ale ty už byly vyprodané:D)
taška: stánek na Fluff festu :)

Co byste si přáli za další článek?
1. Jak jsem poznala svou životní lásku:))
2. Já v čase - gify
3. Já v čase - fotky
4. Já v čase - vlasy
5. Mé ''inspirace'' - slečny, které obdivuji
6. Mé současné i bývalé piercingy 
7. Mé oblíbené knížky
8. Květnové random*
9. Recept na ...
10. ??? :)))

*baví vás random články? mě totiž moc, ale kdyby vás nudili, tak bych se snažila je omezit:))



5 komentářů:

  1. 2. :) jednotku by som si nechala až na koniec toho radu ako taký bonus plný napätia :D

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno zní zajímavě, ale nejvíce by se mi líbilo asi jak jsi poznala svou životní lásku, nebo ty v čase - fotky. Tak či tak ocením každý tvůj článek *.*.

    OdpovědětVymazat
  3. Další článek?Všechny! :)
    Nejvíce teda 1, 3, 5, 6, 7

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímaly by mě články 3 a 5, ale myslím, že ať uděláš cokoli tak budou všichni zvědavci nadšení. :D

    OdpovědětVymazat