pátek 21. září 2012

I'm still alive!

Omlouvám se za delší odmlku, ale konečně nastala doma přestěhování se do mého nového domova v Plzni a chvíli trvalo, než nám zřídili internet :))
Stěhování proběhlo, na rozdíl od všeho ostatního spojeného s bytem, bez problémů a už jsem se i stihla zabydlet a cítím se tu jako doma. A strašlivě svůj nový domov miluji.
Miluji ložnici, protože je přesně taková, jakou jsem kdy chtěla a hlavně jí obývám s tím nejlepším člověkem <33
Miluji koupelnu, protože si při pohledu na ní vždycky vzpomenu na mého šikovného tatínka, který jí celou sám předělal.
Miluji chodbu, kde mám ve skříni konečně dostatek místa na všechny své boty. 
Miluji kuchyň, protože není nic lepšího, než když se vám v kuchyni neplete další kuchařka-maminka, která musí navíc mít ke všemu připomínky a hlavně mám v kuchyni konečně vše, co potřebuji. A bonus? Pomalu ale jistě se mi plní další sen - červená kuchyňská linka!

další nákup v Ikee tentokrát s přítelovo rodiči a jejich mini cooperem :D neptejte se mě, jak se nám tam jejich i náš
nákup vešel, sama to nechápu :D

balení


aneb jak jsem si začala přiznávat, že mám hodně bot...:D

filmový večer po celodenním stěhování :)

miláček se taky zabydluje ♥

první snídaně :)

Víte, jak se celé dospívání těšíte, až vypadnete od rodičů? Věřte, nebo ne, ale oni vám budou chybět :)
Těší se vaši rodiče, až konečně vypadnete z domu? Počkejte, až k tomu dojde a nebude dne, aby vám několikrát nezavolali (s mamkou toho pomalu napovídám víc, než za bydlení doma).

3 komentáře:

  1. Blahopřeji k bytu! :) Vypadá krásně :) .
    Já sem se taky nedávno přestěhovala a musím potvrdit, co píšeš o stěhování a rodičích :D .

    OdpovědětVymazat
  2. Ach ty boty! :3 No jo, to znam. Těšila jsem se, až půjdu pryč kvůli škole, byla jsem pryč pár dní a už se mi stýskalo. Jezdím domů jen jednou měsíčně a vždycky se hrozně těšim. :)

    OdpovědětVymazat