středa 25. prosince 2013

Moje vánoční "must watch"!

Vánoce jsem nikdy moc nemusela a letos je popravdě dost slušně ignoruji (nepekla jsem cukroví, vánočku a ani nic jiného vánočního, neuklízela, nepouštěla si vánoční písničky, nejezdila po příbuzných, nezabalila jediný dárek, nezdobila stromeček a vůbec nechytla ten vánoční feeling). Jediné co, tak jsem na Štědrý den přijela k rodičům, s kterými jsme si dali klasickou štědrovečerní večeři (já samozřejmě ve vegan verzi - recept na vegan bramborový salát máte tady na blogu a k tomu jsem měla tofu natural v hořčičné marinádě) a pak si povídali a koukali na filmy (nejdřív na pohádku Na vlásku, kterou neznám, ale líbila se mi, pak na Pelíšky a kousek Notting hill). Rodiče letos Vánoce taky moc neřeší, ale furt o trochu více než já (cukroví pekli, ale na stromeček a ježdění po příbuzných se taky vykašlali). 
O víkendu mě čeká ještě druhá "štědrovečerní večeře" u přítele, jelikož jsem mu slíbila veganský bramborový salát. On naopak dostal nakázáno stáhnout nějaké filmy z následujícího seznamu. Protože to je to, co si na Vánocích ujít prostě nenechám - moje oblíbené vánoční filmy! A které to jsou? :)


Grinch
Začneme pohádkou. Grinch je prostě pecka, která neomrzí. Za mě nejlepší vánoční pohádka!


Láska nebeská
Bez dávky romantiky by to přece nešlo! Láska nebeská je jako stvořená pro vánoční tulení ve dvou.


Deník Bridget Jones
Deník Bridget Jones je film, který ráda vidím nejen ve vánočním čase, ale mám tak dlouhý seznam must-watch filmů, že se k němu většinou dostanu vážně jen o těch Vánocích. Miluju první i druhý díl a doufám, že se dočkám i toho třetího dílu!


Noční můra před Vánoci
Vánoční Burtonovská klasika o hledání podstaty Vánoc - bez ní by to nebylo ono. 


Střihoruký Edward
A zase ten Burton. A další jeho klasika, která k Vánocům sedne. Edwarda mám ráda už odmalička a mám pocit, že mě neomrzí nikdy!


Pelíšky
A z českých filmů u mě na plné čáře vyhrávají Pelíšky. Ty mám letos také jako jediné z tohoto seznamu zatím splněné - ostatní mě teprve čeká, takže konec psaní a jde se koukat! :)


Jaké jsou vaše vánoční klasiky, bez kterých se neobejdete? Chytili jste letos vánočního ducha, nebo vás Vánoce nechávají chladnými? :)

17 komentářů:

  1. Jé to je milý článek, must watch seznam máme téměř stejný, u mě je ještě navíc Some like it hot a Třetí princ :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šíleně smutná, Pyšná a Princezna se zlatou hvězdou + Anděl Páně..ty žádný am. film nepředčí :) ..

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo,já si neumím představit takové Vánoce bez stromku a tak. Ale každý to má jinak, ne každý musí Vánoce milovat. Mě už Grinch pěkně omrzel, takže jestli si ho někdy ještě pustím, tak až za několik let :D Taky miluju Nightmare before christmas a Lásku nebeskou. A ještě Sám doma:)

    OdpovědětVymazat
  4. Grinche znám nazpamět, miluju ho teda v němčině, takže bych ho mohl klidně předabovat, vždycky celý film mluvím spolu s televizí (a všechny okolo tím štvu :DD)
    A Pelíšky nepotřebují komentář ×D ale jinak o Vánocích spíš pohádkuju :)

    OdpovědětVymazat
  5. Letos mě Vánoce poměrně zklamaly, začínám uvažovat, že příští rok se taky na všechno vykašlu. Všude jenom stres, hádky a vánoční atmosféra je absolutně nulová, protože není ani špetka sněhu. Dokonce u nás bylo slunečno a poměrně vysoké teploty okolo 8°C -_- Jediné pozitivum je snad to, že se mi celkem podařilo cukroví a ozdoba vánočního stromku :D
    Žádné filmy na Vánoce nemám, spíš koukám na to, na co mám chuť :) Na Nightmare before Xmas dostávám chuť spíše v období Halloweenu :D

    OdpovědětVymazat
  6. Moc letos nekoukám ... ale tyhle také miluju! :) Stáhnu aspoň jeden :) Nebalila dárky .. takže jste si ani nedávali? Jako já bych to přežila :D to je fakt

    OdpovědětVymazat
  7. Letos jsme Vánoce skoro nestihli a vše bylo takové narychlo. Také se mi letos moc nepodařilo naladit tu nejsprávnější atmosféru a moc dobře jsem věděla proč :)
    Ani na Štědrý den nebyl klid, ale rozhořčená nálada, samé handrkování a to mě děsně štve.
    Tudíž jsem pořád zalezlá v pokoji a i když jsem myslela, jak se podívám o Vánocích na pohádky a filmy, tak jsem zatím viděla pouze dvě pohádky a to ty, které běžely včera o rozbalování dárků ;)
    Letos to asi utnu ve vší pohodě prohlížení vánočních článků na blozích a to bude vše :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pelíšky miluju, je to můj nejoblíbenější film:)
    A Bridget můžu sledovat taky pořád dokola, stejně tak Lásku nebeskou:)

    OdpovědětVymazat
  9. Pečení cukroví jsem se skoro vyhnula, dárky tak nějak zabalila a stromeček tak nějak podvědomě taky ozdobila, ale jinak jsem skoro žádný Vánoce nepostřehla. A k tomu se dívám na naprosto nevánoční filmy - letos mě to nějak minulo. Bude to asi tím, že čas na nějaký rozjímání vůbec nemám a v hlavě mám spíš jen školu a práci.

    OdpovědětVymazat
  10. Jediné vánoční filmy, co snesu jsou právě Grinch, TNBCH a Popelka jako nějaký pozůstatek z dětství. Zbytek jsem letos vyměnila za BBC dokumenty a Dariu. Vánoce slavím, ale bohužel mi letos nějak víc vadilo, že ani v tomhle čase nemůžu být v klidu s těma, se kterýma bych chtěla, takže Vánoce tak napůl .)

    OdpovědětVymazat
  11. Filmy od Burtona nesmí o Vánocích chybět:)

    OdpovědětVymazat
  12. popravdě, já letos Vánoce moc neprožívám..
    a Pelíšky jsou pro mě taky nejlepším českým filmem :)

    OdpovědětVymazat
  13. Aj ja milujem Grincha :3 ^_^ najlepší film :3 bez toho to neni ono :)
    http://wendy-all.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Jsem na tom se seznamem naprosto stejně...Lásku nebeskou jsem letos zvládla dokonce 2x :D A ještě většinou dojde na Shreka, nevím proč zrovna o Vánocích, ale patří k tomu :D

    OdpovědětVymazat
  15. Grinch-klasika...bez toho by vianoce neboli a čo sa týka ostatného tak kukala som všetko na čo som natrafila :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Moje Vánoce byly podobné, takže spíš vůbec nebyly. :D
    Čím jsem starší, tím méně je prožívám..

    OdpovědětVymazat
  17. Tyhle jsou nejlepší! Vždycky mě hrozně rozveselí :)

    OdpovědětVymazat