úterý 22. července 2014

Recenze: Zajíc v krabici - červenec



Zdravím! 
Na konci června jsem vám na facebooku připomínala, ať náhodou nepropásnete objednání červencového Zajíce, jelikož se ke mně doneslo, že bude z většinové části vegan a raw. Obojí je mi blízké, takže jsem neváhala a natěšeně čekala, až mi dorazí balíček. Již ze svého prvního Zajíce z března jsem byla nadšená (článek o něm najdete tady), ale nadšení z toho červencového se tomu nemohlo rovnat - při otvírání to bylo samé "jééé" a "áááá" a měla jsem co dělat, abych stihla vyfotit obsah dřív než se do něj pustím (bez vytáček se přiznám, že obě Lifebarky padly hned po focení) :D A co všechno že se v kouzelné krabičce tedy nacházelo? 

Už jsem vám prozradila Lifebarky. Jedná se o raw energy tyčinky ze samých super surovin. O jedné z nich jste si mohli přečíst již tady v recenzi na produkty e-shopu Veganza. Z té jsem nebyla nijak odvařená. Čekala jsem, že čokoládová bude super, tak jsem se do ní pustila jako první. A zase - ani zklámání, ale ani nadšení. Byla dobrá, ale nic extra. Proto jsem se rovnou pustila i do druhé - meruňkové (měla jsem chutě na sladké no :D) a ta mi chutnala moc! Byla tak akorát správně sladká a chuťově výborná. Tak jsem měla radost, že mám konečně nějakou oblíbenou příchuť Lifebarek :) 

Další z věcí, které mi udělali radost byla vanilková Hraška. Už dlouho jsem si jí totiž chtěla koupit, ale vždycky jsem na to ve zdravé výživě zapomněla. Zatím jsem jí nevyzkoušela, ale chystám se na nějaký dortík s krémem z ní, takže čekejte recept na blogu. Pikantní hrašku mám moc ráda, tak věřím, že mě ani vanilková nezklame :) A mimo hrašky mě potěšila i kokosová mouka v bio kvalitě. Ráda si ořechové mouky dělám podomácku, jelikož kupované jsou zbytečně drahé, ale hodí se mít pytlíček do zásoby, když je třeba rychle jednat (a při pečení i "pečení" dezertů většinou je třeba rychle jednat, abych co nejdříve uspokojila své chutě :D). A s kokosem nekončíme, jelikož Zajíc umístil mimo kokosovou mouku do krabice i kokosový olej. Samozřejmě panenský a pocházející z ekologického zemědělství. Hned po otevření krabičky mě dostala jeho vůně - voňavější kokosový olej jsem snad ještě neměla! Jde o celkem malé, ale díky tomu praktické balení, takže jsem ho místo do kuchyně dala do koupelny a hýčkám s ním vlasy, rty, nohy a další části těla.

Mimo to Zajíc donesl i něco dobrého k posypání salátu - bio pikantní klíčky od lifefoodu. Od této značky chci už dlouho vyzkoušet jejich vita placky, ale jde o podobný příběh jako s vanilkovou hraškou - prostě ne a ne si ve zdrávce vzpomenout. Na klíčky si zatím také pouze brousím zuby, ale už na pohled vypadají skvěle.

O posledních dvou produktech z červencového Zajíce jsem nevěděla, co si myslet. Slovo "baobab" už jsem několikrát slyšela, ale zaprvé vůbec nevím, o co jde a zadruhé vůbec nevím, co s tím. Ještě že existuje strýček Google, který mi sdělil, že jde o superfood, takže mám doma další potravinu, která mi přidá nějaký ten životní čas k dobru a i v devadesáti budu čilá babča :D Baobab obsahuje řadu vitamínů a minerálů, jen vápníku má prý více jak kravské mléko. Dále má antioxidační a protizánětlivé účinky a příznivě ovlivňuje trávicí systém. S lehce citrusovou chutí se hodí do jogurtů, tvarohů či nápojů. Pokud vás tedy již známé superpotraviny jako mladý ječmen či lucuma omrzely, můžete vyzkoušet právě baobab :) Posledním produktem od Zajíce byly topinambur plátky. Trochu jsem tušila, že jde o brambor, ale raději jsem znovu nažhavila google, abych se dozvěděla, že jde o slunečnici. Jinak se tomu říká židovský brambor či jeruzalémský artyčok a použití hlíz slunečnice topinambur je podobné jako u klasických brambor. Nevegani dostaly místo plátků topinamburové piškoty, které jim lehce závidím :D Co udělám se svými plátky je zatím ve hvězdách :) 


Kromě produktů byly s krabici jako vždy přiložené krásné kartičky s recepty, v nichž jsou použity zaslané produkty. Většina z receptů je též vegan a musím říct, že mě všechny do jednoho zaujaly a určitě se jimi budu inspirovat :) 

Máte rádi Zajíce? Dorazila k vám červencová krabička? Pokud ano, také se vám produkty líbily tak jako mně? :))

13 komentářů:

  1. Taky jsem si tentokrá objednala a super :). Taky jsem byla nadšená z vanilkové hrašky :)

    OdpovědětVymazat
  2. O Zajíci už jsem četla, ale nezkusila jsem. Každopádně to vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle balení se fakt povedlo:) samý super věci

    OdpovědětVymazat
  4. Já si ji objednala a zatím mi vůbec nepřišla, nevím, kde je chyba. :(

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem o něm četla, ale moc do toho nemám odvahu jít. Nemám ráda "takové" překvapení a jsem radši když si věci můžu koupit sama... byla bych třeba zklamaná, že by v krabici bylo něco co nemusím... a co potom s tím, když by to rodinka nechtěla... ale jinak mi to příjde supr nápad pro lidi co poznávají nov věci a tak :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Červencový zajíc byl můj první a nemůžu si jej vynachválit:) Určitě budu objednávat i další :)
    FitMaddie

    OdpovědětVymazat
  7. já mám taky a jsem mooc nadšená :-) a stejně jako ty lifebarky jsem snědla hned :-D to víš, aby se mi přece nezkazili :-D ale btw. díky za to připomenutí, já bych si to jinak nekoupila, ale raw a vegan mě taky přesvědčilo - TAKŽE MOC DĚKUJI! Hezké léto!
    Lenka.

    OdpovědětVymazat
  8. Mohu se zeptat, kolik máš zatím přihlášených lidí do soutěže? :) uvažuji, že bych to zkusila, ale konkurence bude určitě tak obrovská..:(

    OdpovědětVymazat
  9. Bude článek o Fluff festu? :3 prosííím :)

    OdpovědětVymazat
  10. Lifebarky mě bohužel vůbec neoslovily..Měla jsem třešňovou(společně s kešu) a byla jsem zklamaná, ještě za cenu 30 Kč. Teď nemám odvahu koupit další, ale právě ta čokoládová mě lákala, ale asi spíš zkusím tu meruňkovou :D
    www.hooneysfit.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. O Zajíci v krabici jsem několikrát četla a přemýšlím o koupi ;)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat