pondělí 30. března 2015

Dobrůtky Sun&Seed a novinky od Nutspread!

Po delší době opět přináším své zkušenosti s nejrůznějšími produkty. Dnes se mrknu na zoubek dvěma značkám - britským Sun&Seed a českým Nutspread.

O Nutspread jste ode mě už jednou slyšeli zde. Má předchozí másla Nutspread mi chutnala, ale z těch, co mám od nich doma teď, jsem si sedla na zadek! Crunchy mandlové máslo mě překvapilo velkými kusy neloupaných mandlí, které chutnají skvěle - počítám, že za to z velké části může to, že jsou pražené. Díky těmto velkým kusům není máslo úplně vhodné na lívance či pečivo, ale do kaše je bombastické! Vím, o čem mluvím - stačilo jednou ochutnat a horko těžko jsem si pak na kaše dávala jiné. Jak máslo vypadá live se můžete podívat ve videu Vegan na talíři I. :)
Druhé máslo je dvoubarevný krém. Musím přiznat, že jsem čekala opravdu dvoubarevné máslo - část tmavou s kakaem, část světlou bez (s vanilkou...). Dorazil mi ale double oříškový krém - polovina z kešu oříšků a polovina z lískových oříšků. Mé první máslo z lískových oříšků a je z toho láska na entou! S čokoládovou kaší a banánem největší lahoda. Stojí za to smíchat ho s kakaem a vanilkovou stévií - zdravá nutella během chviličky!

Britská firma Sun&Seed se specializuje na výrobu raw produktů - od olejů, přes másla a octy až k proteinům či klíčkům. Já měla zatím možnost ochutnat od nich 4 produkty - máslo z vlašských ořechů, máslo z konopných semínek, naklíčenou pohanku a dýňový protein.

Při pohledu na dýňový protein jsem valila oči, jelikož se do té doby ke mně ještě nějak nedostalo, že už se dělá protein i z dýňových semínek (a prý už i z chia!). Dýňový protein Sun&Seed obsahuje 63% bílkovin, což je víc než konopné proteiny, které jsem kdy měla a též obsahuje esenciální mastné kyseliny omega-3 a omega-6. Co se týče chuti, tak překvapivě (:D) chutná po dýňových semínkách. Byly by z něj super raw tyčinky a taky se dá stejně jako konopný protein použít do smoothies. Lze ho pít i samotný jen promíchaný s vodou, ale nijak zvlášť si na tom nepochutnáte. Já si ho dávám jako potréninkovou svačinku s banánem, mladým ječmenem, mandlovým mlékem a trochou vanilkové stévie. 
Máslo z vlašských ořechů jsem již měla možnost ochutnat od Nutspread, ale to od Sun&Seed mě oslovilo více a jednu dobu jsem ho na snídaně taky strkala furt (pěkně originálně se skořicí a jablíčkem, mňam). Nejsem fanda vlašských ořechů, ale zkuste je rozmixovat a jsem z nich hotová! 
Másla ze semínek mě i přes už celkem slušnou domácí zásobu nechávají celkem klidnou. Konopné máslo jsem poprvé zkusila s rajčátky a lahůdkovým droždím na rýžovém chlebíčku a hned po prvním kousnutí jsem připravovala další chlebíček - štěstí, že se mi už vařil oběd, jinak těžko říct, kolik bych jich snědla, jak mi to chutnalo! :D Zvláštní, že mě takhle dostane máslo zrovna z konopných semínek - když konopné proteiny ani konopná semínka moc nemusím a nejraději obojí do jídla nějak schovávám :D
O naklíčené pohance jste ode mě již slyšeli ve videu Vegan na talíři II., kde jsem si jí nasypala na zeleninový salát. Klíčky jsou jedna z věcí, které bych chtěla konzumovat častěji (už pár týdnů se chystám ke koupi nakličovací misky :D). Naklíčená pohanka chutná oříškově a lehce křupe mezi zuby - ideální svačinka k filmu namísto chipsů! :) 

Vyzkoušeli jste některé z těchto či jiných produktů značky Sun&Seed a Nutspread? :)

8 komentářů:

  1. od Sun&Seed mám doma mandlové máslo. Už ho finišuju a mám tam na zítra poslední malý zbytek, takže musím jít pro další, protože je VÝBORNÉ!!:)) na blogu mám tip na recept, kde se parádně hodí tohle máslo použít :) Dolce far niente

    OdpovědětVymazat
  2. Môžem sa opýtať, úprimne, to máš zasa všetko zadarmo alebo si si to zaplatila sama?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Málokdy jsou věcí z recenzí koupené, většinou je dostanu zadarmo na odzkoušení :)

      Vymazat
    2. Som si rikala, ze nekupuješ už skor nič...

      Vymazat
    3. nerozumiem tomuto druhu kritiky. vyjadruješ sa akoby niečo z recenzovaných produktov ukradla. je úplne normálne ak firma pošle blogerom produkty na recenziu zdarma. bloger napíše článok s recenziou, firma získa potencionálnych zákazníkov a všetci môžu byť spokojní. samozrejme až na ignorantských neprajníkov ako Vy. :)) peace

      Vymazat
    4. Ľudia, vážne TOTO vám kole oči, že niekto dostane niečo zadarmo? :D To ako fakt? :D Kam sme sa to dostali...A to nie je prvá kritika tohto typu, ktorú vidím na tomto blogu...Píšete, akoby teraz doživotne dostávala tie maslá zadarmo preboha :D Zobuďte sa!! -N-

      Vymazat
  3. Zrovna dneska jsem si koupila kokosové máslo nutspread. A miluju taky jejich kešu, mandlové, arašídové, a vlastně všechny!

    OdpovědětVymazat
  4. Nutspread výrobky jsou mi sympatičtější, ale.. brala bych to všechno!
    Musí být fajn mít možnost toho tolik ochutnat. :3
    Nakličovací misky mi přijdou jako naprostá zbytečnost, také jsem je chtěla, ale pak to zkusila doma bez nich a už si nemyslím, že jsou potřeba. :)

    OdpovědětVymazat