úterý 12. srpna 2014

Recenze: ForActiv (Good Lean Shake, Good oil, Good seed)


Ne jeden z vás si možná všiml opakování slovíčka good v názvu příspěvku. Všechny výrobky, jenž vám představím v této recenzi jsou totiž od značky Good hemp. Good hemp nabízí řadu konopných potravinových doplňků, které si můžete stejně jako já objednat na stránce ForActiv nebo si pro ně skočit do fitness shopu ForActiv v Brně, Ostravě nebo Plzni (plzeňský doporučuji, mají tam moc milé prodavače, které tímto zdravím! :)). 

Ale teď již k samotným výrobkům. Jako první jsem se vrhla na konopný olej. Olej je vyroben přírodní cestou a lisovaný za studena. Známá mi prozradila, že chutná trochu oříškově. Zkusila jsem jím polít zeleninový salát k večeři a oříšky jsem tedy necítila, ale salát chutnal báječně! Jak chutná samotný vám bohužel nepovím, protože nejsem schopná olej jen tak ze lžičky pozřít. Každopádně je super lahvičku doma mít a doplnit tak nejen saláty o zdravé omega-3,6,9 nenasycené mastné kyseliny. 

Dále mi v balíčku dorazil konopný protein s příchutí čokoláda. Nepřejte si vidět moje zkřivené obličeje během pití konopných proteinů. Zkrátka jsem jim nemohla přijít na chuť, ale snažila jsem se do nich sem tam přemluvit, jelikož konopí je dost zázračné semínko, které obsahuje všechny základní esenciální aminokyseliny a to v ideální kombinaci! A zapomenout se nesmí ani na zdravé nenasycené mastné kyseliny omega-3,6,9, jenž vašemu tělu konopné semínko dodá. 
Když jsem si poprvé namíchala Good lean shake, nápoj stál notnou dobu na stole bez dotknutí (sbírala jsem odvahu :D). Pak jsem se ale napila a nevěřila, že piji konopný protein! Nikdy bych nevěřila, že může být tak dobrý. Je dobře stravitelný, skvěle ochucený, sladký je jen lehce, ale za to je bez umělých sladidel. Je to celkem velké balení (1 kg), takže i nějakou tu chvilku vydrží. Já si ho ráda dávám před spaním a sem tam i po tréninku. Přímo Lean shake je vhodný pokud se zrovna snažíte shodit nějaký ten tukový polštářek, Good hemp však nabízí řadu jiných konopných proteinů (jejich srovnání najdete tady). V proteinech nejsou žádné zbytečnosti navíc, slazeny jsou pouze stévií. Přesně jak to mám ráda :) 

Složení Good lean shake: 100% naturální, britský konopný proteinový koncentrát, kakaový prášek, prášek z kůry hořkých pomerančů, guarana, přírodní sladidlo – stévie, xanthanová guma


A nakonec mi v balíčku dorazilo balení konopných semínek s příchutí "asijská směs". Shodou okolností se mi doma sešly všechny verze konopných semínek od Good hemp, takže jsem mohla pěkně porovnávat. Skořicová semínka jsem zkoušela jako první a to na snídaňové kaše. Známá si je dost pochvalovala, tak jsem na ně byla zvědavá, ale bohužel na můj vkus byla dost hořká. Přítelovi ale nevadily - také je měl v kaši a když jsem se zeptala, jak mu chutnaly, tak ani nevěděl, že tam nějaká semínka měl :D. Když jsem je vyzkoušela jen tak "na lžičku", tak mi tak hořká nepřišla...možná na tom sladkém víc vynikne jejich chuť nebo nevím čím to je :) Semínka s italskými bylinkami jsem nasypala na salát a chutnaly mi naopak moc. Pro mě jsou ty nejlepší z této čtyřky. Na salát si je již sypu pravidelně :) A když ne tyto, tak natural, které jim jsou chuťově dost podobné. Nejméně mě zaujaly právě semínka s asijskou směsí. Nic asijského jsem v poslední době nedělala, tak jsem je také nasypala na salát a sice byly dobré, lehce pikantní, jen ty italské jsou prostě lepší. I na ochutnání jen tak na lžičku mi více chutnaly italské a natural.


Znáte Good Hemp? Máte rádi konopná semínka a produkty z nich? :)

3 komentáře:

  1. Vůbec neznám :O ale vypadá to moc dobře!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten konopný olej :O Tak to je bomba !
    Fit Maddie

    OdpovědětVymazat
  3. já mám good hemp FIT shake s příchutí jahody, je pravda, že ta chut' je trošku zvláštní, trvalo mi pár dní, než jsem si zvykla, ale jinak je to super shake. Nemá žádné vedlejší chemické "Mňaminky" a dodává tělu, co potřebuje po cvičení. Já osobně ho piji i během dne, ve škole nemám čas pořádně se najíst a samozřejmě i po cvičení. Přece jenom po hodině usilovného běhu a posilování celého těla, jsem vyflusaná jak žvýkací tabák. Otázkou je, zda-li se mi podaří s ním zhubnout zbývající kilogramy, které mě dělí od spokojenosti...

    OdpovědětVymazat