úterý 10. července 2012

Třešňová bublanina


Ingredience
1 a 1/2 hrnku celozrnné mouky
1 hrnek polohrubé mouky
1/2 hrnku třtinového cukru
1 a 1/2 hrnku rostlinného mléka
1/4 hrnku oleje
2 lžíce vanilkového pudingu v prášku
1 lžíce prášek do pečiva
1 lžička citrónové šťávy
třešně dle potřeby

Postup

Troubu předehřejeme na 180° C.
Smícháme oba druhy mouky, třtinový cukr, vanilkový puding v prášku a prášek do pečiva. Přilijeme rostlinné mléko a olej. Všechno pečlivě promícháme, nalijeme na vymazaný a vysypaný plech na pečení a posypeme třešněmi. Pečeme na 180° C asi 30 minut.

9 komentářů:

  1. Jéé, zrovna sem taky pekla bublaninu :) . A až na ten puding i stejnej recept :) . Yummy :) .

    OdpovědětVymazat
  2. Jů,bublaninu mám ráda :)
    Koukám,že se ti povedla,je to bezvadná buchta ;D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jakou tam máš mouku, že je to tak světlé? Díky Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klasickou pšeničnou :) a celozrnná byla myslím špaldová

      Vymazat
    2. Já dělal taky půl na půl polohrubou a špaldovou a byla dost tmavá. Tak nevím :) Jirka

      Vymazat
  4. Tak jsem se do ní pustila. Perfektní, jednoduchá a doufám, že i chutná. Mléko jsem dala domácí kokosové a na polovinu třešně a na druhou borůvky :) Vypadá a voní nádherně!! Zítra se do ní celá rodinka pustíme a vsadím se, že nikdo nepozná, že je veganská - tedy bez vajec a mléka :) Už se těším! Děkuji za recept. A bublaninu mám také hodně světlou, dělala jsem to napůl, tedy 1:1 pol. a špaldová :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super recept,
    místo vanilkového pudinku jsem dala karamelový (jediný, který byl doma) a i tak byla moc dobrá! :)
    Lucka (kosmetikaproradost.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat
  6. Vadilo by kdybych nedala pudingový prášek? :/

    OdpovědětVymazat