pátek 17. srpna 2012

Citrónové řezy s čoko pudingem


Ingredience
250g hladké mouky
250g polohrubé mouky
4 lžíce třtinového cukru
4 lžíce oleje
4 lžíce citrónové šťávy (můžete dát i víc)
1 kypřící prášek do pečiva
2 mandarinkové kompoty

Postup
Smícháme oba druhy mouky, cukr a kypřící prášek do pečiva. Přidáme kompoty (i s vodou), olej a citrónovou šťávu a vše pořádně promícháme. Těsto nalijeme na vymazaný a vysypaný plech a pečeme v předehřáté troubě na 175 cca 20-30 minut.
Hotovou buchtu můžeme potřít čokoládovým pudingem nebo čokoládovou polevou.


Inspirace na recept je z webu www.veganske-recepty.wz.cz/

5 komentářů:

  1. Tento recept jsem zkusila, protože je veganský (což vyhovuje mně), ale není tam žádné rostlinné mléko, celozrnná mouka apod. (což vyhovuje mé rodině :D).
    Chuťově buchta dopadla moc dobře, je skvělá, ale nějak se mi nepovedlo těsto, protože nevyskočilo, ale zůstalo nízké a tuhé. Držela jsem se přesně receptu, tak nevím, proč i můj výtvor nevypadá jako u tebe na fotce :D. Nevíš, kde mohla nastat chyba? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná nedostatečně předehřátá trouba? =/ Nebo neotevřela si troubu zbytečně brzo? :)

      Vymazat
  2. Ahojte:-)
    vyzkoušela jsem tento recept též a trouba byla opravdu rozehřátá a neotvírala jsem ji a výsledek?těsto nenaskočilo,je nízké a tuhé...mohu poprosit o radu jak tento dezert upéct aby výsledek byl aspoň trochu podobný obrázku?díky

    OdpovědětVymazat
  3. Dávat pozor na teplotu tekutých surovin-citr.šťáva a kompot. Nesmí být příliš studený. Mne se stalo to samé u podobného receptu- přidala jsem citr. šťávu z lednice a těsto nevyskočí!

    OdpovědětVymazat