úterý 16. července 2013

Seven days, seven snacks! (3)

"Letní edice" spíše pro potěchu oka, než pro inspiraci :) V létě se totiž cpu hlavně ovocem a melounem a to ne zrovna v malých dávkách (k svačině kilo melounu a tak podobně :D). 


Zapečené celozrnné toasty s rajčatovým pyré, uzeným tofu a okurkou a zeleninový salát (okurka, rajče, paprika, crispy salát, citrónová šťáva, sušená bazalka)


Banán s čokoládovým müsli, meloun


Třešně od strejdy :D


Ovocný talíř - jablko, třešně, banány, nektarinky, jahody ♥


Ovesné cookies s třešněmi a sklenička domácího rýžového mléka


Meloun a půlka ananasu (jo, pěkně mě pálil jazyk ještě druhý den! :D)


Banánovo-jahodové smoothie se sójovo-rýžovým mlékem

10 komentářů:

  1. ...a oko se potěšilo :) Miluju ovoce! :)

    OdpovědětVymazat
  2. S tím ananasem to máme stejně! :DD I po kiwi mě pálí pusa :D

    OdpovědětVymazat
  3. Dej sem ovocný talíř! :-D I ty toustíky se salátkem vypadají skvěle!
    Dneska jsem snědla půl ananasu. Trochu mu přezrál, ale byl krásně slaďoučký. :3

    OdpovědětVymazat
  4. Potěšila jsi obě moje oči, musím se jít najíst! :D Všechno vypadá tak úžasně, mňam, mňam :D♥
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. mňam mňam! nemáš problémy se zuby, když spořádáš tolik ovoce? sice jsou v něm vitamíny, ale i kopa cukrů a obávám se,že by to můj veverčí chrup nezvlád. :D

    OdpovědětVymazat
  6. meloun můžu taky na tuny, celkově ovoce, to je moje :) ananas mi taky vždycky poškrábe jazyk, potvorák jeden :D

    OdpovědětVymazat
  7. taky se furt cpu melounem :D ty sušenky vypadají lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  8. ňam! všechno vypadá perfektně :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten ananas stačí lehounce posolit a není trpkej ;)

    OdpovědětVymazat