pondělí 19. listopadu 2012

Skořicovo-jablečné muffiny


Ingredience (16 muffinů)
280 g mouky (hladká+celozrnná 1:1)
80g třtinového cukru
250 g jablek
250 ml vody (popř. rostlinného mléka)
5 lžic rostlinného oleje
1 sáček vanilkového pudingového prášku
1/2 balíčku kypřícího prášku do pečiva
1 lžíce mleté skořice
1/4 lžičky soli

Postup
Troubu předehřejeme na 200°C.
Smícháme sypké ingredience. Přidáme olej, vodu, jablka nakrájená na malé kousky a opatrně promícháme, aby se všechny složky spojily.
Těstem plníme formu na muffiny nebo silikonové košíčky a pečeme v troubě 20-23 minut.

8 komentářů:

  1. vypadaj božsky!!! :) viděla jsem fotku na instagramu a hned jsem věděla, že potřebuju recept :D díky :)

    OdpovědětVymazat
  2. mnam, už vím, co si v nejbližší době upeču:)

    OdpovědětVymazat
  3. Dewii, puding má být ten bez vaření nebo stačí obyč?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle do těsta se dává obyč, ten bez vaření je jen na různé krémy, apod. :))

      Vymazat
    2. Děkuju moc. :)

      Vymazat
  4. Dneska jsem dělala fazolové brownies a už vím co budu dalšího péct.Vypadají užasně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé! Použila jsem mléko z quinoi, které je jinak celkem hnusné :/, a bylo to s tím moc dobré! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Super recept, díky :) dala jsem tam třičtvrtě kypřícího prášku místo půlky a jsou takový větší :D :3

    OdpovědětVymazat