sobota 22. prosince 2012

Rumové kuličky


Ingredience
100 g vlašských ořechů
100 g ovesných vloček
150 g sušených švestek
5 kostiček čokolády
4 lžíce rumu
kokos na obalení

Postup
Rozmixujeme oříšky, vločky, čokoládu a rum. Poté přidáme sušené švestky a mixujeme dál, dokud se nám nevytvoří lepivá hmota (pokud by lepila málo, přidáme švestky a pokud moc, tak pár oříšků nebo vloček). Z té pak tvoříme kuličky, které obalíme v kokosu.

Poznámka
Pokud chcete kuličky sladší, tak dejte více čokolády nebo nějaký sladký sirup (agáve, datlový, apod.).

10 komentářů:

  1. Co muzeme dat krome suseneho ovoce?))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napadá mě jedině máslo :)

      Vymazat
    2. a treba jiny suseny ovoce by slo?jako treba kiwi,ananas?nezkousel jste nekdo?:]

      Vymazat
    3. Kiwi a ananas se tam dle mě nehodí, ale můžeš zkusit rozinky nebo třeba datle :))

      Vymazat
    4. tak jsem je prubla z kiwi,protoze to bylo to,co mi lezi doma a samotny ho nepozru,a vida,jsou suprovy:] sic trochu kyselejsi,ale to mi vubec nevadi-uz tak je vsechno cukrovi preslazeny a tohle je prijemna zmena.jen mixovani trvalo o neco dyl a podle myho i kulicky rychleji ztvrdnou [kiwi a ananas nejsou tak ulepeny jako ty svestky,zejo].
      vyzkousim jeste z male davky brusinkove,datlove a ty svestkove.dik za inspirejsn!;]

      Vymazat
  2. Ty kuličky vypadají krásně na té fotce :)

    OdpovědětVymazat
  3. jee našla jsem tě na veganské diy kuchařce na fcb..přeju krásné Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj,prosimte,kdyz je to vanocni cukrovi,vydrzi opravdu dlouho? podle receptu mi prijde,ze ano.vetsinou totiz cukrovi nechavame odlezet a jeste i zbyva,takze ho ve vysledku jime treba dva tri mesice..jsou na to kulicky pripravene?:]]

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, měla jsem je doma asi měsíc a byly ok :) jen po delší době ztvrdnou a nejsou dobré :)

      Vymazat