pondělí 5. srpna 2013

Těstovinový salát



Ingredience (2 porce)
celozrnné těstoviny pro dvě osoby
1/3 ledového salátu
2 velká rajčata
2 (bílé/zelené/...) papriky
1/2 salátové okurky
1/2 plechovky cizrny
černé olivy
1-2 lžíce olivového oleje
sušená bazalka
čerstvě namletý pepř

Postup
Celozrnné těstoviny uvaříme v osolené vodě s kapkou olivového oleje. Po uvaření scedíme a necháme vychladnout.
Nakrájíme rajčata, papriky, okurku, ledový salát a černé olivy a vše hodíme do velké mísy. Přidáme cizrnu propláchnutou od nálevu a vychladlé těstoviny, zalijeme olivovým olejem, přidáme bazalku a opepříme. Vše promícháme a můžeme podávat.

Poznámky
"Recept" na můj oblíbený letní oběd. Poslední dobou většinu dní obědvám buď tenhle salát nebo plněné tortilly (už víc jak týden jsem nevařila!:D).

11 komentářů:

  1. Mnaam vypadá parádně,taky bych si dala. :)

    OdpovědětVymazat
  2. mňamka, jako vždy mi děláš chutě :)

    OdpovědětVymazat
  3. miluju těstovinové saláty ♥

    OdpovědětVymazat
  4. těstovinový saláty jsou nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to skvěle :) Ty zatočené těstoviny jsou do salátů jako stvořené :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Dewi:-) prosimte koupila jsem si tofu natural, poradila bys mi prosim jak si ho upravit :-)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já mám nejradši shoyu omáčku, čerstvě namletý pepř a sladkou papriku, tofu nakrájet, v té směsi to namarinovat a pak opéct na pánvi :) Nebo si můžeš udělat tvaroh nasladko :)

      Vymazat
  7. Super nápad, těstovinový salád jsem dlouho neměla :-)

    OdpovědětVymazat
  8. tento šalátik je úžasný....

    OdpovědětVymazat
  9. je fakt dobry, prave som ho dokoncila a ochutnala :) priatel mi poradil vylepsovak - pridala som jedno najemno nastruhane jablko a je to bozie ;)

    OdpovědětVymazat