pátek 10. října 2014

Recenze: Nominal (instantní kaše a směs na chléb)


Zdravím!
Dnešní recenze se ponese v duchu kašiček (kdo by je nemiloval!) - dorazil ke mně totiž balík plný cereálních instantních kaší Nomina. Doposud jsem měla zkušenosti jen s jáhlovou, kterou jsem vyhrabala v kontejneru, nyní jsem však měla možnost vyzkoušet i špaldovou, rýžovou, vícezrnnou, ovesnou a pohankovou. A jako bonus jsem si ještě upekla chléb s pohankovou vlákninou!


Jako první jsem otevřela kaši rýžovou, která byla hned při první zkoušce krásně krémová a chuťově vynikající. Rýžové kaše jsou prostě rýžové kaše - po ovesných můj favorit. U Nomina kaší však rýžová vyhrála i nad tou ovesnou, která mi sice chutnala, ale nebyla jsem z ní nijak odvařená. Obě měly však nechvalnou vlastnost - tedy spíše pro mě, jelikož jsem zvyklá si kaše připravovat rychlejším způsobem, tj. bez vaření v hrnci (práci si s tím dám jen někdy o víkendu :)), kdy prostě jen zaliji vločky/instantní kaši mlékem a vařící vodou, zamíchám a nechám přes noc nabobtnat. Instantním kaším se ale tahle moje rychlopříprava moc nelíbí a dělají hrudky. Jediná pohanková tenhle typ přípravy snesla, byla krásně hladká a v-ý-b-o-r-n-á! Zůstala mi jako předposlední, jelikož jsem moc nevěřila, že bude bůhvíjak dobrá, ale nakonec mě překvapila více jak jáhlová či ovesná. Jáhlovou kaši připravenou pěkně podomácku z jáhel mám moc ráda, ale instantní směs mě nijak nenadchla. Ani po různém dochucení to prostě nebylo ono. Dokonce i špaldová mi chutnala více. Nakonec jsem vyzkoušela vícezrnnou, na kterou jsem se z nějakého důvodu těšila nejméně. Ale stejně jako pohanková mě příjemně překvapila! Takže celkově bych je dle sebe hodnotila - pohanková, rýžová, vícezrnná ovesná, špaldová, jáhlová. 
Určitě to nebylo naposledy co jsem tyhle kašičky měla doma, je to skvělá příležitost, jak si zpestřit snídaně, které se v mém případě většinou nesou v ovesné klasice (tolik k mé pestrosti :D). Tři z kašiček jsou navíc bezlepkové (konkrétně jáhlová, pohanková a rýžová) stejně jako směs na chléb. 

Na úplný konec po vyzkoušení všech kašiček přišel chléb s pohankovou vlákninou (aneb už mám čtyři týdny rozepsanou recenzi a ne a ne ho upéct! :D). Nějak furt na to nebyl čas a odvaha - až jsem se fakt naštvala a pustila se do něj. Postupovala jsem přesně podle návodu, avšak s výsledkem nebyla úplně spokojená. Když však vezmu v potaz to, že to byl můj první domácí (či spíše "domácí", když šlo o kupovanou směs :D) chléb a zároveň první zkušenost s troubou v novém bytě, tak můžu být spokojená. Chuťově byl dobrý, jen trochu suchý a jelikož jsem neměla pořádnou formu na chléb, tak i trochu placatý :D Což však nebyla vada samotné směsi. 

Znáte produkty Nominal? Jaké jsou vaše zkušenosti? :)

P.S.: Random bude, jenom nevím kdy. Konečně mám však počítač, tak snad si brzy udělám čas :)

19 komentářů:

  1. Já ještě žádnou nominal kaši neměla, ale miluji pohankovou od šmajstrly, to je můj největší, nejlepší favorit ! Dokázala bych ji jíst každý den :) Tu rýžovou musím vyzkoušet !

    OdpovědětVymazat
  2. u mě vede jáhlová a vícezrnná, ale teď už jsem si natolik oblíbila "poctivou vařenou" z vloček, že se na milou Nominu nedostává :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten pohankový chléb miluju :3. Kaše jsem ještě neochutnala, mám radši když si ji připravím přesně jak chci já :)
    Fit Maddie

    OdpovědětVymazat
  4. Jéje..další komerce a podplacený článek, hm, užij si ty "supersměsi", které hold my zadarmo mít nebudeme...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už si lidi fakticky závidí i instantní kaše? :D
      kam ten svět spěje....

      Vymazat
    2. Tayk už se mi zdá že tu jsou jen sponzorovaný věci a sem tam nějakej recept.. no aspon si dewii vydělá na fitko :)))

      Vymazat
    3. Podplacený článek? To si zjistil/a kde? Za nic peníze nedostávám.

      Vymazat
  5. Já mám v oblibě hlavně pohankovou a vícezrnnou...ale zejména tu pohankovou (a to přitom pohanku normálně moc nemusím, ale ve formě téhle kaše je skvělá...). Toruviel

    OdpovědětVymazat
  6. To je zásobička! Asi si budu muset doplnit vzdělání, protože krom ovesné a rýžové kaše jsem nikdy žádnou jinou ještě nejedla.)

    OdpovědětVymazat
  7. Jednu dobu jsem jedla jen tyhle kaše, teda spíš jenom jednu - rýžovou. A máš pravdu, je naprosto výborná. Dávala jsem si ji s grankem (měla jsem takové období, kdy jsem ho dávala do všeho :D). Ostatní jsem nezkoušela, nijak mě nelákají. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem vždycky měla vícezrnnou, ostatní nikdy :D Ale budu muset zaexperimentovat a vykoušet, ta vícezrnná je skvělá! Samotná, nebo trocha vmíchaná do vloček.

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. Záleží na tom kolik toho sníš :) Každý si dělá kaše jinak velké ;)

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Dewii dělá dumpster diving, najdeš tu o tom i nějaké články :)

      Vymazat
  11. Mě teda tyhle instantní kaše vůbec nechytly, ale asi bych jim mohla dát po tvém článku ještě druhou šanci ! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Kaše má 300 g, takže pokud jste byli zvyklí na kusovky po 65 g, tak jako já, vydrží vám kaše asi na pět porcí. Rozdíl je ale v tom, že od Nominalu kaše hodně nabydou, takže je porce hutnější a déle mě zasytí.

    OdpovědětVymazat
  13. Já už si ty kaše musím konečně koupit! :D Jen se rozhodnout jakou.. všechny moje peněženka naráz nezvládne :D

    OdpovědětVymazat
  14. Mě jednu ze Zajíci v krabici sežrali moli, ale po tvé recenzi ráda zaběhnu pro novou :)

    fashion-lists.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat