neděle 31. března 2013

March random

Random fotky jsem tentokrát rozdělila na dvě části (potřebuju se odnaučit: 1. fotit všechno jídlo, co si připravím a 2. fotit sama sebe, když se nudím nebo na něco čekám). Takže se těšte ještě na jeden článek :)

vykouklo sluníčko, tak jsme jeli na výlet..do obchoďáku :D

a v obchodech se nestačili divit :D

"svačinka" po cvičení :)



nákupy nr. 2


chci tu bundičku domů ♥

další svačina po cvičení (mrkvový dort ♥)

cestování k rodičům vlakem (vestoje :-/)


po měsíci jsem zase viděla televizi (a zase se ujistila, že o nic nepřicházím:D)

večerní hody u rodičů

ranní hody u rodičů :D


moje první vysoce neestetická zelná polévka. mňam!

stu(dying)

půl kila zeleninového salátu + 2 plátky tofu = jedna spokojená veganka

Plus jedna bonusová fotka z focení DF trika :)


18 komentářů:

  1. To jídlo vypadá úžasně, obvzlášť 'svačinky' ^^ Já o nic nepřicházím už přes rok, ono je lšpí dělat jiné věci, a ta televize tu bude vždycky x) Jak ty to dělá, že na všech fotkách vypadáš tak dobře? ^.^

    OdpovědětVymazat
  2. Taky televizi moc nesleduju a vážně mi to nechybí :D A přesně jak říkáš, když už ji zapnu zjistím, že o nic nepřicházím..

    OdpovědětVymazat
  3. ani jednu věc se neodnaučuj, prosím!:D baví mě tvé fotky

    OdpovědětVymazat
  4. Dewii, ta bundička je suprová.. odkud je?:)

    OdpovědětVymazat
  5. to jedlo všetko úplne úžasne vyzerá :) a telku my doma ani nemáme :D

    OdpovědětVymazat
  6. Omg, kde je focena ta kšiltovka? Skvělá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, já téhle módě na chuť nepřišla, přijde mi vtipná:D Dneska jsem viděla i tašku s tímhle motivem a nemohli jsme se s přítelem přestat smát. Je z Croppu :)

      Vymazat
  7. Všechny ty jídla vypadají krásně .. a hlavně TY vypadáš krásně! Takže se klidně foť dál :D
    Jinak.. nechtěla by si sepsat příběh o tom, jak si to měla dřív s jídlem/hubnutím? .. pamatuju si tvůj starý blog, ale teď když vidím ty jídla.. to je něco úplně jiného! :) Myslím že by to bylo zajímavé.. ale samozřejmě, pokud nechceš, tak chápu.

    OdpovědětVymazat
  8. ta kšiltovka je neuvěřitelná! okamžitě mi to připomněla OFWGKTA:D máš dokonalé vlasy a fotky a všechno! jsem ráda, že jsem tě objevila, sleduji:)

    OdpovědětVymazat
  9. Super fotky jako vždycky! Náhodou, já miluju tvoje náhodný fotky a fotky jídla! :D Jsou super. A máš krásný vlasy a bez líčení vypadáš super, yop.

    OdpovědětVymazat
  10. Mohu se zeptat na ty toasty? Je v nich něco nebo je to jen opečené? :)
    Jinak jsi úžasná! Foť se a hlavně foť to, co jíš! Dáváš mi strašně moc inspirace, jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je v nich hořčice a uzený tofu! :D Nejlepší toasty na světě, jen se musí jíst studený :))

      Vymazat
  11. krásný fotky:) Jsi hrozně pěkná!:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Najdu na tvých stránkách recept na tyčinky z fotky první svačinky? Vypadají skvěle :)
    A ještě bych se chtěla zeptat na výkon tvého mixéru, když se s ním dají bez problémů sekat i ořechy...o tom si já se svým obyčejným tyčákem můžu nechat jenom zdát :D

    OdpovědětVymazat
  13. ty jsi tak krásná :3 a úchylku s focením jídla mám taky, hehe :D

    OdpovědětVymazat