neděle 7. dubna 2013

March random II.



aneb jak jsem 3x šla do drogerky pro řasenku a vždycky odešla bez ní...
(ale s haldou jiných věcí :D) 




večerní slevy zeleniny :3




sobotní odpoledne :)

těžké rozhodování, který vzor zvolit. hádejte, co vyhrálo :D :)

♥♥♥

zábava na prázdniny - psaní metodologických rešerší, bez toho
 abych věděla, co to metodologická rešerše vůbec je :D

jak se mi zbláznil ask (přes 100 otázek jsem už předtím zodpověděla =/:D)

listoví šneci :3

18 komentářů:

  1. si veľmi krásna
    a vďaka tebe som dostala chuť na mnoho vecí! :D

    OdpovědětVymazat
  2. nákupy, nákupyyy :) a ty šneci jsou super

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, to je nákup ^^ Doufám, že kříž ^^ Jahody závidím x) Tolik dotázů, tady je někdo oblíbený xP

    OdpovědětVymazat
  4. Ty kraťasy jsou úžasný ♥♥♥... Jednou jsem si taky takhle dala cvočky na zadní kapsy a zničila s tím každý povrch na který jsem sedla a následně i cvočky upadaly. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo, na zeleninu je nejlepší chodit večer! :D Ale musím být rychlejší než důchodci, co po ní taky jdou :D Na fotkách ti to moc sluší, jsi kočka! A ty kraťase jsou boží, taky musím zkusit nějaké diy ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ooooo, obočí, toooop!♥

    OdpovědětVymazat
  7. Štěpánka Pfeiferová, takový jméno fakt někdo má? Dokonalý naprosto :D A musím někdy večer nakouknout do nejbližšího Kauflandu :) (ale i ten mám z ruky... asi protáhnu své běhání právě na jeho vzdálenost :D)

    OdpovědětVymazat
  8. Joo, kauflánďácké slevy na zeleninu a ovoce jsou nejlepší! :D

    OdpovědětVymazat
  9. vidím, že večerní slevy jsem velmi populární:D

    OdpovědětVymazat
  10. ahoj :) chcela by som ťa pozvať do mojej giveaway :) -> http://myfashion-and-me.blogspot.sk/2013/04/spring-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. Prosííím recept na šnečky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už si ho nepamatuji =/ Dala jsem tam, co mi přišlo pod ruku - vím, že tam je ostrý kečup, nějaká pálivá omáčka, bazalka, bylinková sůl, lahůdkové droždí a možná ještě něco..tím jsem natřela listové tělo, na to nastrouhala tofu, zabalila, nakrájela, dala na plech a upekla :)

      Vymazat
  12. asi blbej dotaz, ale co je to za kašičku, či co, na té třetí fotce? :) vypadá to výborně.. ovoce, muesli a semínka jsou i mojí oblíbenou svačinovou kombinací :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je čoko müsli s oříšky, slunečnicová semínka, jablko a vanilkový sójový dezert :)

      Vymazat
  13. vazne jsi me nakopla k nejakymu diy..taky bych si chtela neco ocvockovat, ale nejak nemuzu najit ty idealni kratasy na to :D A jsi krasna... pokazdy kdyz vidim nejaky tvoje fotky na instagramu a na blogu.. ♥ promin musela jsem to napsat, jsi super! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ty jsi nadherna. Cvičiš, jiš zdravě, vypadaš super, dělaš DIY. Jsem tvuj novy odběratel :D. Můžu se zeptat, odkud máš pyramidky? :)) A šneky miluju, jedno z nejlepšich jidel pro mě :D :).

    OdpovědětVymazat
  15. Naše nákupy vypadají dost podobně. :)
    Tyjo, tak to abych někdy večer vyrazila do Kauflandu, protože zelenina tu mizí nejrychleji a na zahrádce pořád nic není... slevy to zachraňují. :D

    OdpovědětVymazat