středa 10. července 2013

My tattoo: Left thigh

  • V pořadí páté tetování
  • Tatér: Daniel Rosa (Tattoo Rosa)
  • Obrysy vytetovány v dubnu 2013, dodělání v červnu 2013
  • Cena: 5 000,-
  • Dlouho jsem chtěla něco s motivem zvířat, ideou veganství, apod. Myslím, že banda zvířátek s nápisem "Každý život je vzácný" a číslem 269 na uchu kravičky smysl tetování vyjadřují dostatečně :)




33 komentářů:

  1. je úžasný... líbí se mi ten význam :)

    OdpovědětVymazat
  2. nejlepší, jsi šikovná a tetování je vážně nápaditý...♥ taky už si navrhuju jedno.

    OdpovědětVymazat
  3. Máš ho strašně krásný.... ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní tetování. Skvělý nápad i provedení :)

    OdpovědětVymazat
  5. je krásne, a s takým posolstvom ešte krajšie :)

    OdpovědětVymazat
  6. bomba! hlavne je super, zes ho zasvetila veganstvi :)

    OdpovědětVymazat
  7. krásné tetování - o to lepší je, když sis ho navrhla sama)

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se na tom líbí,že je to takový osobitý,jsi to prostě ty,má to význam:)

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle tetování je to nejhezčí,co máš :))

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné! Mě se na tom mega líbí, že to tetování má nějaký smysl. Je to něco, v co sama věříš :)

    OdpovědětVymazat
  11. tetovanie je super a máš veľmi pekný a inšpiratívny blog! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. máš ho úžasné, takové osobité a strašně hezky vypadá!

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné tetování, který má úžasný význam :) A ještě lepší nožky :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nádhera, krásnej motiv a nádherná myšlenka!

    OdpovědětVymazat
  15. hrozně se mi líbí význam:)! a je skvělé, ostatně jako všechny tvé tetování:))

    OdpovědětVymazat
  16. Tiež by som chcela tetovania, ktoré majú aj význam :) No najprv si na ne musím našetriť :) A pekný je ten obrázok, strašne ♥

    GiveAway → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-firmoocom.html

    OdpovědětVymazat
  17. té 269 jsem si všimla hned na první pohled,když jsem kdysi viděla fotku.
    takovej detail se mi moc líbí!

    (mimochodem všechno nejlepší k nedělnímu svátku)

    OdpovědětVymazat
  18. Ooou, takové krásné nohy chci taky! :)

    OdpovědětVymazat
  19. krásný! mým snem je si na to místo - na stehnisko :D - jednou vytetovat něco sama.. netuším, jak a kdy se k tomu dostanu, ale prostě chci. :3

    OdpovědětVymazat
  20. je to pěkné tetování, ale já bych si na sebe teda nic nakreslit nenechala :)

    OdpovědětVymazat
  21. Jinak mě hrozně šokovalo,když jsem četla tvůj ask a někoho dotaz, jestli si může nechat vytetovat to samé.. je vážně smutné,že dneska lidi nemají vlastní nápady:(

    OdpovědětVymazat
  22. zbožňovala jsem tě i před tím, ale po přečtení tohoto článku tě vážně zbožňuji nadevše!!!<3 Neskutečně úžasné tetování, úplně mě dojalo, až mi zvlhly oči...:'D
    v budoucnosti plánuji také své první ,,veganské" tetování, doufám, že to bude brzy!!:)

    OdpovědětVymazat
  23. Oooo, tak tohle tetování je luxusní =) Výborný nápad.

    OdpovědětVymazat
  24. Tohle tetování je úžasné, mám ho na tobě strašně ráda! :)) Už se nemůžu dočkat, až mi padne 18 a pujdu na svoje vlastní :D

    OdpovědětVymazat