čtvrtek 6. listopadu 2014

October random

Zdravím! 
Dnes jsem si sedla k netbooku s tím, že napíšu random o něco dřív. A pak jsem zjistila, že jsem ještě nenapsala ten říjnový! :D Ale jelikož se mi některé věci nechtějí odkládat, vypíšu se vám dneska i o nich, i když do října nepatří.
Říjen byl můj první měsíc v Praze ve vlastním bydlení a vážně jsem si ho užila. Sice jsem hodně pracovala, ale zároveň jsem začala zase více cvičit a dostala se trochu do své dřívější rutiny. Jen ten čas na blog a psaní knihy jsem moc nenacházela. Tom mi ale dneska odletěl do Norska, takže tomu budu moci věnovat své osamělé večery (aspoň se tak snad vyvaruji zbláznění se smutkem :)). Bez Toma jsem také v říjnu strávila jednu sobotu, kterou jsem věnovala svým dvěma kamarádkám, které vyrazily na fitness závody konající se kousek od Prahy. Jedna z nich přitom sama závodila, tak jsem fandila a jak už tomu tak bývá, po soutěži se pěkně s nimi pěkně nacpala v jedné pražské sushi restauraci. Další víkend jsem s nimi mohla jet na další dvoje závody, ale už jsem slíbila rodičům, že se taky ukážu u nich doma. Zprdli mě za novou kérku, ale až potom, co mamince došlo, že je nová (řekla jsem, že jsme si dovezli první místo z konvence a mamce chvilku trvalo než jí došlo, že tuhle kéru jsem minule neměla :D). Zároveň ale chtěli vidět video nejen z oné konvence, ale i z Óčka, kde jsem dělala okrasné pozadí v pořadu Drive. Taky nás opili a pěkně přežrali (mamka Tomovi ukázala kouzlo listových šneků, takže je teď dělám doma pravidelně :D). No už se těším až u nich strávíme Vánoce :)



Ale od přežírání zpět k mému, ehm, zdravému životnímu stylu. K novému cvičení mi v říjnu přibyl i nový režim stravy, takže jsem byla pořádně nakopnutá. Zatím však nic moc změny nenastaly, strava se bude muset ještě párkrát upravit než mi bude sedět (kdyby vás zajímalo více o mém novém režimu, napište a já na to sesmolím samostatný článek :). A co se týče stravy, tak mám jednu novinku - konečně studuji na výživovou poradkyni. Dodatečně jsem byla přidána do již probíhající turnusu výživového kurzu ATAC Martina Jelínka.  První učivo jsem dostala dneska a večer po práci (dneska jsem tu pěkně až do osmi =/) plánuji první učení. Na kurz k panu Jelínkovi jsem hrozně chtěla, ale popravdě měla nahnáno z učení formou myšlenkových map. Nakonec jsem sebrala všechnu odvahu a řekla si, že do toho půjdu. Tenhle kurz mi totiž z českého trhu byl nejsympatičtější a to hned z několika důvodů - 1. Martin Jelínek je kapacita svého oboru, 2. kurz není na víkend, týden, či měsíc, ale rovnou na půl roku, 3. učení probíhá metodou, která má zajistit větší množství zapamatovaného učiva, 4. kurz je nakloněn alternativním směrům výživy včetně veganství. Sice ze mě tedy poradkyně bude až za půl roku, zato však nebudu žádná rychlokvaška. Strašně se těším co všechno nového se dozvím! :)

Nakonec bych se chtěla zmínit o letošním ročníku soutěže Blogerka roku. Díky vám a vaším hlasům jsem se, stejně jako minulý rok, dostala do finálové desítky v kategorii Life a mohla se tak zúčastnit finálového večírku za účasti jiných blogerek, sponzorů soutěže a českých celebrit (asi už jsem fakt out, znala jsem jen Bena Cristovaoa :D). Dorazilo i pár lidí z médií a já jen doufám, že naše "stání" idnes neuveřejní (slečna se mě a Toma zeptala, zda si nás může natočit a já na ní "a co máme dělat?" a ona na to "stát" :D). Letošní večírek byl oproti minulému výrazně lepší a to je nejen díky změně hotelu, i když ten předchozí byl také nádherný (letošní probíhal v hotelu Boscolo). Jeden z pořádajících se ptal na můj názor ohledně letošního ročníku, tak jsem jim to pěkně vychválila :)) Co se týče umístění, tak jsem letos skončila na 6. místě. Oproti minulému roku menší sestup dolů, ale co se dá dělat (i tak vám všem moc děkuji za poslané hlasy! být šestá nejlepší lifestylová blogerka v ČR je pocta!). Propagaci hlasování jsem moc nedala a v posledních měsících jsem moc nedala ani blogu. Tohle mě ale nakoplo dělat to více a lépe.

Poprvé v BBC na Bulovce - našla jsem v Praze fitko, kde se cítím dobře, hip hip
hurá! 

Takovéhle dárečky bych chtěla dostávat denně! :) 


Můj první protein blend - WOW! Těšte se na recenzi :)

Již druhý čtvrtek po sobě boduji v práci a z veganského carpaccia se snažím
udělat neveganské, hanba mi!

S kočkama před semifinále :)


Posoutěžní sushi party :) 

Ještě teď mám z tý fotky radost! Konečně se na té ruce začíná něco rýsovat :)

Co mám na své práci nejradši? Dennodenní zkoušení receptů!

Dýňové muffinky s čoko kousky a čoko kešu krémem

Jezdíme si první třídou :D Nemám ráda Pendolina.

Zvládla jsem svoje první veganský knedlíky (a vlastně svoje první knedlíky
vůbec)! 

Moje špenáto-knedlo-kachna ("kachna" je produkt od Vantastic Foods...aka
ve Veganz mají nad všechno :D)

Po x letech dívčí nákupy (kamarádka běhá po obchodě :D)

Po dlouhý době jsem z něčeho byla v obchodech fakt nadšená! Miluju svetříky,
mikiny, přehozy, cardigany a nevímcoještě z H&M Divided!

Bejčíme i v neděli! Konečně jsem do fitka dotáhla i přítele, tak mám i jinou
 fotku než selfie z šatny (vyfotit nějakou ne úplně šibnutou fotku  během
cvičení se ukázalo jako pomalu nadlidský výkon! :D)

Ale nakonec jsem se nevyhnula ani té selfie z šaten :D 

Ve špajzu začínám nemít nic jiného než máslíčka :D

Elegantní a sexy (aneb snaha vyhovět dress code "tres chic" :D) fešáčci na
galavečeru Blogerky roku 2014 

A nakonec video z pořadu Drive o Monicorn Photography a Suicide Angels..


...a video z opavské tattoo konvence (s přítelem mě můžete vidět v 1:46 a pár dalších záběrech :))



A jaký byl váš říjen? :)

15 komentářů:

  1. přidáváš opakovaně stejné fotky do článků a pro lidi co tě sledují na více stránkách ani tak tyto fotky nejsou nic nového :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se musíš ve svém volném čase taky věnovat nečemu užitečnějšímu než vyhledávání a šmírování fotek ;).

      Vymazat
  2. seš fakt kočka... stršně ti to sekne a obdivuji tě
    já mám strašnej problém jest to správný jídlo, protože nemám nápady co a jak jest, asi bych měla do nějakýho kurzu :D

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, na tom galavečeru vám to moc slušelo! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Oh, tak lidi napíchnutý na hácích úplně nemusím... ale jinak fajn! :D
    Mimochodem, čmuchám správně na těch fotkách z fitness Koralínu? Po tom, co si zrušila blog, už jsem o ní neslyšela, tak doufám, že se má dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je to Koralína :) Co vím, tak se má moc dobře :))

      Vymazat
  5. Jé, Opava! :) Teeda, a to jsem tam chtěla jít, ale na poslední chvíli změnila plány. Škoda, vidět tě na živo by mohl být docela zážitek.

    OdpovědětVymazat
  6. Galaohoz Ti moc sluší, takové nezvyklé a přesto vůbec ne nudné, takové proště sexy. :) Odkud jsou ty másla, prosím? Děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc gratuluju ke krásnému umístění v Blogerce roku!:)
    A s přítelem vám to na té poslední fotce moc sluší!
    A z fotek těch dobrot jsem dostala samozřejmě hlad, zajímala by mě ta "kachna", protože všechny tyhle "náhražky" masa mi moc chutnají, ať už robi, sojové kostky, nebo cokoliv jiného :)

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji ke krásnému umístění :) Jinak nad výživovým poradcem taky hodně přemýšlím, rozhodně to enní špatná investice :)
    Fit Maddie

    OdpovědětVymazat
  9. Také se přidávám ke gratulacím, umístění je určitě zasloužené a na galavečeru Vám to s přítelem sekne :)
    Z jídla mám klasicky hlad, takže děkuji pěkně :D
    Jinak určitě bych o stravě uvítala samostatný článek:)

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji k umístění! :) já bych asi nemohla pracovat někde, kde bych vařila, jelikož bych neustále ochutnávala..:D

    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Jako za půl roku nejsi rychlokvaška? :D někteří na to studují 3 roky bakaláře a ty nejsi rychlokvaška LOL :D

    OdpovědětVymazat
  12. Moc tě lituju kvůli všem těm haterům tady :D a přeju hodně síly, aby sis to moc nebrala ;) .
    Já bych ti chtěla poděkovat za to, jak si sem už před rokem dávala svoje tréninkové plány, vytiskla sem si je a jsou mi ve fitku velkou inspirací, takže fakt ti moc díky!! :)
    A co se týká tvého nového režimu stravy, tak to by mě určitě strašně moc zajímalo (a určitě nejen mě), takže předem díky za každé další info :) .
    Měj se stále krásně!

    OdpovědětVymazat