neděle 7. července 2013

Weekend&cosmetic shopping

Zdravím! Tak jsem konečně zase doma v Plzni. Zatím si to více než užívám - každé dopoledne je sice pracovní (pustili jsme se do velkého úklidu bytu), ale odpoledne vždy s přítelem něco podnikáme. Dnes to byla výprava na Bolevecký rybník za účelem chytnout trochu bronzu a vykoupat se, včera zase dlooouhá procházka a nákupy ovoce a zeleniny do naší supr nové ledničky a v pátek jsme strávili celé odpoledne a večer po nákupních centrech (oba budeme mít svátek, tak sehnat dárečky:) - z toho vám přináším polovinu dnešního menšího "new in".
Druhou půlku tvoří barvy na vlasy, pleťové mléko a kosmetika od ELF, kterou jsem si objednala jako dárek za zkouškové.

boxerky - Reserved / podprsenka - H&M / hrneček Sex Pistols - levné knihy / černé silonky - F&F / šaty - Tally Weijl

Boxerky jsou mým dárkem pro přítele. Přemlouvala jsem ho, ať si nechá koupit ještě batmanovské (má už slušnou superhrdinovskou sbírku a zrovna Batman (!) mu chybí), ale nechtěl. Podprsenka je naopak přítelovo dárkem pro mě - sice to zase není moje správná velikost (ta je v obchodech jaksi nesehnatelná) a navíc jsem chtěla krajkovou, ale už dlouho mi žádná podprsenka tak dobře neseděla jako tahle a navíc byla v obchodě úplně poslední a ve slevě! Společně jsme si pak v levných knihách koupili nový hrneček. Já si v F&F koupila silonky, protože jsem už všechny roztrhala (hned po prvním nošení, jak jinak) a k velkému překvapení jsem si vybrala šaty! Původně jsem si je nechtěla zkoušet, ale když jsem viděla jak vypadají zezadu (takhle!! ♥), tak jsem věděla, že je musím mít, ať stojí, co stojí! V C&A jsem si ještě zkoušela moc pěknou košili (tuhle), ale nelíbili se mi její kožené detaily a navíc mi přišlo, že mi tak sluší (:D) díky blond vlasům, které už moc dlouho mít stejnak nebudu.

Manic Panic - www.manicpanic.cz / ELF kosmetika - www.elfkosmetika.cz / tělové mléko Rival de Loop - Rossmann

A již zmíněná kosmetika. Některé produkty uvidíte ještě v příštích postech o mé kosmetice. Něco jsem ještě neměl možnost vyzkoušet, ale co mám odzkoušeno a můžu doporučit je tělové mléko Rival de loop a od ELF pak sadu na obočí, spirálu na řasy a obočí, štětec na bronzer a tvářenku, bázi pod oční stíny a krycí krém v tyčince.

Jak jste strávili víkend vy? :)

17 komentářů:

  1. mohla by jsi někdy udělat nějáký tutorial na líčení

    OdpovědětVymazat
  2. a co plánuješ s vlasy?

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný věci :) Jinak, dneska jsem tě viděla na sadech u crosscafé :) Jsi vážně moc hezká:)

    OdpovědětVymazat
  4. Boží šaty!
    Tohle mléko z Rossmanna mám ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jakou barvu si teda dáš ? =) z té fotky to nejde poznat a já umírám zvědavostí,ale určitě ti to bude slušet :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já byla v práci a pěkně jsem nastydla :D na ty šaty jsem koukala v Tally a jsou fakt skvělý :)) jinak se těším na tvoje nové vlasy! <3

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, mám na tebe dotaz ohledně barev na vlasy. Já používám Directions a Manic Panic jsem ještě nezkoušela, máš nějaké zkušenosti jaká značka je na tom nejlépe co se týče výdrže barvy? Directions se dost vymývají a musím barvit minimálně každých 14 dní (vlasy si myju tak 1x za 2-3 dny).

    OdpovědětVymazat
  8. ty boxerky!! miluju iron mana, být chlap, hned je mám! :D jinak s tím podprsenkovým utrpením, co se týče sehnání správné velikosti s tebou soucítím, jsem na tom stejně. a tak su furt nucena kupovat "menší zlo", protože po netu - bez vyzkoušení si podprdu kupovat nechci. :/ těším se na tvoje nové vlasy :3

    OdpovědětVymazat
  9. šatičky jsou krásné... taky jsem na kříže) a podprsenky jsem přestala nosit uplně)... a má i Wonder Woman jestli ano tak moc chválím)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj můžu se zeptat ty šaty maí podprsenku už v sobě?a kolik tě stály?

    OdpovědětVymazat